اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۲۴۰۰ مأموریت توسط اورژانس کرمانشاه در ایام نوروز انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک‌هزار و ۸۸۱ مأموریت شهری و ۵۴۶ مأموریت جاده‌ای در طرح سلامت نوروزی در استان انجام شد.

بیش از ۲۴۰۰ مأموریت توسط اورژانس کرمانشاه در ایام نوروز انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هومن رفیعی‌سروری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به وجود ۶۷ پایگاه شهری و جاده‌ای فوریت‌های پزشکی در سطح استان، اظهار داشت: ۳۰ پایگاه از این تعداد شهری و ۳۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

وی اشاره‌ای به اقدامات صورت گرفته در طرح سلامت نوروزی (از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه) داشت و گفت: در این مدت یک‌هزار و ۸۸۱ مأموریت شهری و ۵۴۶ مأموریت جاده‌ای انجام شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۰۲ نفر در مأموریت‌های انجام شده در طرح سلامت نوروزی در محل درمان و ۵۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی کل مأموریت‌های انجام شده طی سال گذشته را ۵۸ هزار و ۵۴۱ مورد اعلام کرد و افزود: با شیوع بیماری کرونا در سال ۹۹ در مجموع مأموریت‌های اورژانس سه درصد کاهش یافته است.

رفیعی‌سروری ۴۸ هزار و ۶۳ مورد از مأموریت‌ها سال گذشته را شهری و ۱۰ هزار و ۴۷۸ مورد هم مأموریت جاده‌ای عنوان کرد و گفت: ۱۱ هزار و ۷۲۲ مأموریت ترافیکی و ۴۵ هزار و ۶۴۷ مأموریت غیرترافیکی طی سال گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته اورژانس هوایی هم، ۷۹ مأموریت برای انتقال بیماران به مراکز درمانی انجام داد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول