اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام 2 هزار و 121 ماموریت توسط اورژانس زنجان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون 2 هزار و 121 ماموریت اعم از حوادث ترافیکی و غیرترافیکی در استان انجام شده است.

انجام 2 هزار و 121 ماموریت توسط اورژانس زنجان

اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون 2 هزار و 121 ماموریت اعم از حوادث ترافیکی و غیرترافیکی در استان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های انجام شده در قالب حوادث ترافیکی 424 مورد بوده است، گفت: همچنین تعداد ماموریت‌های انجام شده در قالب حوادث غیرترافیکی نیز یک هزار و 697 مورد است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های انجام شده در قالب حوادث ترافیکی اعزام به بیمارستان 408 مورد بوده است، افزود: تعداد حوادث غیر ترافیکی اعزام به بیمارستان 921 مورد، ماموریت شهری یک هزار و 309 مورد، ماموریت جاده‌ای 801 مورد،
حوادث غیرترافیکی شهری یک هزار و 98 مورد، حوادث غیرترافیکی جاده‌ای 589 مورد، ترافیکی درمان در محل 6 مور بوده است.

جعفری گفت: همچنین تعداد ماموریت‌های انجام شده در قالب غیرترافیکی درمان در محل 85 مورد، مسمومیت با مونوکسیدکربن 21 مورد، سایر بیماری‌های یک هزار و 69 مورد، اورژانس هوایی 8 مورد و زایمان در آمبولانس نیز یک مورد گزارش شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان همچنین از وقوع حوادث واژگونی خودرو نیز خبر داد و افزود: در پی وقوع حادثه واژگونی پراید در کیلومتر 30 جاده قیدار به ابهر 2 کد آمبولانس (دوتپه و شماره 2 خدابنده) به محل اعزام شدند.

وی تعداد مصدومین این حادثه را 6 نفر اعلام کرد و گفت: این مصدومین توسط کد دوتپه و کد شماره 2 خدابنده پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امیر المومنین انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان همچنین از وقوع حادثه واژگونی ریو نیز خبر داد و گفت: این حادثه نیز در کیلومتر 5 اتوبان (لاین شمالی) رخ داده و موجب مصدومیت 6 نفر شد.

وی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی به این حادثه 3 کد آمبولانس از پایگاه‌های (مروارید صبا قره بلاغ هلال احمر) به محل اعزام شدند، گفت: این مصدومین توسط کد صبا و مروارید و قره بلاغ هلال احمر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول