اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیشرفت 75 درصدی طرح آبرسانی به 17 روستای لردگان/17 هزار نفر از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 17 روستای واقع در دو بخش مرکزی و رودشت شهرستان لردگان در قالب مجتمع باغ انار میلاس آب‌رسانی می‌شوند، گفت: این طرح تا کنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 75 درصدی طرح آبرسانی به 17 روستای لردگان/17 هزار نفر از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

مراد محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تامین آب سردشت خبر داد و گفت: 17 روستای واقع در دو بخش مرکزی و رودشت شهرستان لردگان در قالب مجتمع باغ انار میلاس آب‌رسانی می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون بیش از 130 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است و امیدواریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم این طرح آبرسانی را به نتیجه برسانیم.

محمودی پیشرفت فیزیکی این طرح آبرسانی را بیش از 75 درصد اعلام کرد و ادامه داد: با تکمیل این پروژه 17 هزار نفر جمعیت مستقر در روستاهای این منطقه به آب آشامیدنی سالم دسترسی خواهند داشت.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان بیان کرد: عملیات اجرایی انجام شده در این پروژه در سال‌های گذشته شامل؛ حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول بیش از 22 کیلومتر، اجرای شبکه داخلی آب در روستاهای مجتمع به طول 10 کیلومتر، احداث مخازن ذخیره آب به حجم 3400 متر مکعب، احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی حسین‌آباد بوده است.

وی گفت: با اعتبار شش‌و‌نیم میلیارد ریالی ادامه این پروژه آبرسانی شامل اجرای خط برگشت روستای دهنو میلاس با لوله 200 میلی‌متری پلی اتیلن به طول 300 متر، فنس‌کشی، محوطه‌سازی و تکمیل مخزن تعادلی مجتمع، فنس‌کشی و محوطه‌سازی و تکمیل مخزن روستای دارجونه و سایر عملیات مربوطه در حال انجام است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان در پایان یادآوری کرد: 17 روستای میلاس، تل ماران، بر‌آفتاب میلاس، اسلام آباد، چاهگاه میلاس، حسین آباد، دهنو میلاس سفلی، احمد آباد، دهنو میلاس علیا، ده باغ، حاجی آباد، باغ انار میلاس، شهرک مامور، علی آباد، چال شیرین، کلگه سردشت و دارجونه حدود چهار هزار خانوار روستایی را در خود جای داده‌اند.

قابل ذکر است این پروژه در راستای تامین آب شرب و اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای این منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول