اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحقق ۱۱۰ درصدی اشتغال در قرچک

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سال گذشته سه هزار و ۵۴ شغل تعیین شده بود، گفت: خوشبختانه در سال ۹۹، سه هزار و ۳۷۴ شغل در این شهرستان ایجاد شد که تحقق حدود ۱۱۰ درصدی اشتغال اتفاق افتاد.

تحقق ۱۱۰ درصدی اشتغال در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و همچنین همفکری نخبگان و همت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی، منجر به شکوفایی جهش تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سال گذشته سه هزار و ۵۴ شغل تعیین شده بود، گفت: خوشبختانه در سال ۹۹، سه هزار و ۳۷۴ شغل در این شهرستان ایجاد شد که تحقق حدود ۱۱۰ درصدی اشتغال اتفاق افتاد.

فرماندار قرچک افزود: مطابق شعار سال، برای پشتیبانی و حمایت از تولیدات داخل و رفع موانع، هر یک از ادارات دارای سهم خاصی هستند.

خطیبی اضافه کرد: امسال برنامه‌های دولت در راستای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با قوت دنبال خواهد شد و شعار سال نیز انگیزه کافی را به همه ما عطا کرده که با انرژی مضاعف و همکاری همه‌جانبه نسبت به انجام وظایف اقدام کنیم.

وی بیان کرد: حمایت از همه واحدهای تولیدی به‌خصوص شهرک صنعتی در رأس برنامه‌های تحقق شعار امسال است که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاران و نیروی کار جوان، به تعهدات اشتغال در سال جاری نیز عمل کنیم.

فرماندار قرچک ادامه داد: در موضوع تأمین ارزاق با برنامه‌ریزی ستاد تنظیم بازار کشور و استان تهران و همکاری سازمان صمت، کالاها با قیمت مصوب دولتی توزیع شد که امسال نیز توزیع این اقلام ضروری با جدیت پیگیری و انجام خواهد شد.

خطیبی در ادامه با تبریک روز طبیعت، از همکاری مردم برای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و عدم تجمع و دورهمی در این روز و همچنین تلاش عوامل انتظامی، سپاه، شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها قدردانی کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط وزارت بهداشت و درمان، تا پایان سال همه اقشار در برابر این ویروس واکسینه شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول