اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بهره‌برداری از تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک در سال ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان قرچک گفت :تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد نیز بنا به قول شرکت راه‌آهن در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد که با تثبیت تردد روستاهای پایین دست و رونق شهرک صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

بهره‌برداری از تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: به‌رغم کمبود اعتبارات، پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان به اجرا درآمد یا در حال اجرا است که می‌توان به رونق شهرک صنعتی در قالب فعالیت یک هزار واحد تولیدی، کمربندی جنوبی، تعیین تکلیف تعاونی واحدهای مسکونی، تقاطع‌های غیرهمسطح داودآباد و محمدآباد و غیره اشاره کرد.

وی گفت: در حوزه اشتغال و رونق صنایع شهرستان هویت خاصی پیدا کرده و نویدبخش رونق منطقه در تمام عرصه‌ها است چرا که هر کجا رونق اقتصادی بوده، توسعه در سطوح مختلف اتفاق افتاده است.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: تلاش کنیم در سال جدید از تمام ظرفیت‌های قانونی و ظرفیت‌های بالقوه قرچک برای آبادانی منطقه و رفع مشکلات مردم استفاده شود.

خطیبی بیان کرد: فاز دوم شهرک صنعتی از فروردین ماه واگذار می‌شود و سیل متقاضیان سرمایه‌گذاری در این منطقه را شاهد خواهیم بود و این امر می‌طلبد تمام مدیران برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌ها را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد نیز بنا به قول شرکت راه‌آهن در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد که با تثبیت تردد روستاهای پایین دست و رونق شهرک صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان قرچک ابراز کرد: طرح توسعه بیشتر شهر قرچک با اجرای کمربندی شمالی کلید خورده است و با این بهره‌برداری راه دیگری برای شکوفایی به روی قرچک می‌گشاید.

خطیبی ابراز کرد: کلنگ ساخت شهرک اداری قرچک به زمین زده شده که ادارات باید کمک کنند از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای نسبت به ساخت اداره اقدام کرده و برای رضایتمندی مردم و ارائه خدمات در شأن آن‌ها پیگیر تجهیز امکانات و تصویب چارت سازمانی باشند.

وی عنوان کرد: جا دارد از تلاش کادر بهداشت و درمان و تمام نهادها و ادارات و ارگان‌ها، خیران، سازمان‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه در مقابله با ویروس کرونا همچنین اجرای طرح‌های مواسات، همدلی، کمک مؤمنانه و مشارکت‌های اجتماعی تقدیر کنم.

فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: همچنین تقدیر ویژه از سپاه ۱۵ خرداد و شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که در پیشگیری از این ویروس بسیار مؤثر واقع شد.

خطیبی افزود: پایان سال ۹۹ با رویداد مهم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری گره خورده و ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز این رویداد مهم جدی‌تر پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: هر سه انتخابات مذکور برای کشور و نظام دارای اهمیت خاصی است و بنا به فرموده رهبری انتخابات رکن مهم نظام است پس مسؤولان بر اساس وظیفه قانونی و عرفی و شرعی باید برای برگزاری پرشور انتخابات نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

فرماندار شهرستان قرچک عنوان کرد: ادارات شهرستان قرچک قانونمندی و بی‌طرفی را در بحث انتخابات مدنظر داشته و حمایت و تبلیغ و فعالیت له یا علیه هیچ کاندیدایی نداشته باشند و از امکانات و منابع و ظرفیت‌های اداری و دولتی به نفع و ضرر شخص یا اشخاص استفاده نکنند.

خطیبی یادآور شد: بر اساس قانون همه ادارات موظف به همکاری با ستاد انتخابات شهرستان هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول