اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| تجهیز غالب مجتمع‌های مسکونی شهر صدرا به فیبر نوری

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به مشکلات ارتباطی در شهر جدید صدرا و وضعیت واگذاری خط تلفن ثابت و اینترنت، بیان کرد: در بخش اعظم شهر جدید صدرا زیرساخت تمام پروژه‌های مخابرات تکمیل شده است.

فارس من| تجهیز غالب مجتمع‌های مسکونی شهر صدرا به فیبر نوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سوژه ای با عنوان « مشکلات تلفن ثابت و اینترنت شهر صدرا مرتفع شود» در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در توضیحات آن آمده است:

«حدود سه دهه از تأسیس شهر صدرا می‌گذرد اما اکنون اکثر نقاط آن فاقد تلفن ثابت می‌باشد و در بعضی نقاط مانند فرعی‌های البرز ۳ حتی فیبر نوری هم انجام نشده، خواهش می‌کنم پیگیری کنید. در ضمن جا دارد اداره مخاطبات شهر صدرا خدمات‌دهی و جوابگویی بهتر و بیشتری با مردم داشته باشند.»

در همین خصوص خبرنگار فارس به سراغ مدیر مخابرات منطقه فارس رفته و موضوع را از وی جویا شده است.

فرشید ایزدی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از مجموعه خبرگزاری فارس تشکر کرده و پیرامون مشکلات ارتباطی در شهر جدید صدرا و واگذاری خط تلفن ثابت و اینترنت باید عنوان کرد که در بخش اعظم شهر جدید صدرا زیرساخت تمام پروژه های مخابرات منطقه  تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: تجهیزات فنی در غالب بخش های شهر صدرا نصب شده که به طور مشخص در کوچه های البرز سه، پنج و هفت همه مجتمع های آپارتمانی به فیبر نوری و زیرساختهای ftth تجهیز شده اند.

مدیر مخابرات منطقه فارس در ادامه به خانه های ویلایی شهر صدرا پرداخت و گفت: در قسمت های ویلایی به دلیل گستردگی و تراکم جمعیت نیاز به ثبت درخواست تلفن ثابت می باشد که پس از آن، تمام درخواست ها بررسی و ترتیب اثر داده می شود.

وی در خصوص روش های دریافت خط تلفن ثابت در سطح استان فارس توضیح داد: هم استانی‌های گرامی از دو طریق می توانند جهت دریافت تلفن ثابت اقدام نمایند که در روش اول با مراجعه به سایت مخابرات منطقه فارس به آدرس fars.tci.ir و سایت شرکت مخابرات ایران، اطلاعات درخواستی را تکمیل کرده و پس از مدتی اقدامات لازم برای کشیدن خط تلفن ثابت انجام خواهد شد.

ایزدی پیرامون روش دوم دریافت خط تلفن ثابت بیان کرد: با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شیراز و ثبت درخواست تلفن ثابت، اقدامات و بررسی های لازم در زمان مقتضی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول