اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تقدیم 7 شهید مدافع سلامت در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان با ایثارگری خود در مبارزه با ویروس کرونا ایستادگی کرده و در این مسیر هفت شهید والامقام به عنوان شهدای مدافع سلامت تقدیم سلامتی جامعه کرده است.

تقدیم 7 شهید مدافع سلامت در زنجان

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در سالی که گذشت، نمود بیشتری در مقابله با ویروس کرونا داشت.

وی با تاکید بر تبدیل بیانات مقام معظم رهبری به گفتمان در جامعه اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری، به‌ویژه شعار سال فصل‌الخطاب و جزو اولویت برنامه‌های سال 1400 و نقشه راه این بنیاد به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش مدافعان سلامت، استان زنجان را در فرهنگ خدمت و ایثارگری همواره پیشگام دانست و تصریح کرد: استان زنجان با ایثارگری خود در مبارزه با ویروس کرونا ایستادگی کرده و در این مسیر هفت شهید والامقام به عنوان شهدای مدافع سلامت تقدیم سلامتی جامعه کرده است.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت برای مقابله با ویروس کرونا، پیگیری سلامت جامعه ایثارگری به ویژه سالمندان و توزیع پک‌های بهداشتی انجام شد.

کاظمی با تاکید بر اهمیت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان بنیاد شهید باید در برگزاری این برنامه بزرگ همکاری لازم را داشته باشند، که فرصتی برای معرفی شهیدان معزز است.

وی در ادامه به معرفی شهدای شاخص استان در سال جدید اشاره کرد و افزود: شهید «میرزاعلی رستمخانی» از فرماندهان و از سرداران معروف استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس و همینطور شهیده مدافع سلامت «اکرم احدیان» از اعضای کادر درمان بیمارستان ولیعصر(عج) به عنوان شهدای شاخص استان زنجان در سال 1400 معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: باید در معرفی این دو شهید معزز در سال جاری تلاش کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول