اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تصادفات درون شهری منجر به جرح و فوت در کرمانشاه افزایش یافت/ مرگ ۳ عابر پیاده در استان

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش ترددها نوروزی، تصادفات درون شهری منجر به جرح و فوت در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

تصادفات درون شهری منجر به جرح و فوت در کرمانشاه افزایش یافت/ مرگ ۳ عابر پیاده در استان

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعت تردد درون شهری، اظهار داشت: در حال حاضر میزان ترددها در مقایسه با نوروز ۹۹ و هفته گذشته به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به افزایش تصادفات با توجه به افزایش ترددها نوروزی، ادامه داد: روند تصادفات درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش تصادفات درون شهری در استان خبر داد و افزود: در معابر دورن شهری استان به غیر شهر کرمانشاه تصادف فوتی نداشتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند تا به امروز) در شهر کرمانشاه سه فقره تصادف فوتی از نوع عابر پیاده داشته‌ایم که بیانگر نامناسب بودن زیرساخت‌ها برای عابران و سرعت زیاد رانندگان متخلف است.

غلامی با اشاره به وقوع ۷۴ تصادف جرحی از ابتدای طرح در معابر درون شهری استان، گفت: این تعداد تصادفات حدود ۱۰۸ نفر مصدوم بر جای گذاشته که نشان از افزایش تردد خانوادگی دارد.

وی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده با توجه به شرایط کرونایی، گفت: اعمال محدودیت‌ها متناسب با رنگ شهرها است برای شهرهای قرمز منع تردد ورود(پلاک غیربومی) و خروج (پلاک بومی) جریمه یک میلیون تومانی و برای شهر نارنجی هم علاوه بر منع تردد ورود و خروج، جریمه ۵۰۰ میلیونتومانی هم اعمال می‌شود.

غلامی در پایان، اضافه کرد: منع تردد شبانه هم از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد همچنان در شهرهای استان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول