اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری‌ها نسبت به ایمن‌سازی معابر درون شهری اقدام کنند

استاندار کردستان گفت: شهرداری‌ها باید مکلف شوند تا معابر درون شهری را در راستای کاهش آمارهای تصادفات و تلفات رانندگی با نصب دوربین‌های کنترل سرعت ایمن‌سازی کنند.

شهرداری‌ها نسبت به ایمن‌سازی معابر درون شهری اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی راه‌های کردستان اظهار کرد: بنا بر آمارها 75 درصد تصادفات منجر به فوت استان در کریدور شمال به جنوب اتفاق می‌افتد که نیاز است که شرکت ساخت و توسعه راه‌ها به تعهدات خود عمل کند تا شاهد این حوادث نباشیم.

استاندار کردستان گفت: شهرداری‌ها باید مکلف شوند تا معابر درون‌شهری را در راستای کاهش آمارهای تصادفات و تلفات رانندگی با نصب دوربین‌های کنترل سرعت ایمن‌سازی کنند.

وی افزود: در حوزه اینترنت و ارتباطات تلفنی در اپراتورهای مختلف اقدامات مناسبی در راستای توسعه زیرساخت‌ها انجام گرفته و پوشش آنتن‌دهی شبکه‌های تلفن همراه بسیار مناسب است.

استاندار کردستان ادامه داد: طی چند سال گذشته خوشبختانه در حوزه توسعه زیرساخت‌های راه اقدامات خوبی صورت گرفته که شاهد کاهش تصادفات و تلفات هستیم.

مرادنیا یادآور شد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز از دیگر اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد چرا با هزینه‌ای کم می‌توان از حوادث بزرگی جلوگیری شود.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول