اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف 21 کلیوگرم مواد مخدر در تعطیلات نوروزی/جمع‌آوری 81 معتاد متجاهر در کردستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا چهارم فروردین ماه 21 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

کشف 21 کلیوگرم مواد مخدر در تعطیلات نوروزی/جمع‌آوری 81 معتاد متجاهر در کردستان

فرامرز شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پلیس و ماموران نیروی انتظامی در راستای رسالت ذاتی خود همواره طرح مبارزه با مواد مخدر را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا برای ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه در تلاش هستند.

وی افزود: از ابتدای سال 1400 تا روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اجرای طرح‌هایی که داشته‌اند، موفق به کشف و ضبط 21 کیلوگرم انواع مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه و غیره شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: در همین راستا 165 نفر از عوامل توزیع و خرده فروش دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شاکری به بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: همه ساله در آستانه سال نو به منظور آرامش بیشتر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت‌های خُرد، طرح شناسایی، دستگیری و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد به اجرا گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در همین رابطه امسال نیز این طرح توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی اجرا شد و در پایان تعداد 81 نفر از معتادان متجاهر که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: این افراد پس از دستگیری و اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب سطح استان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول