اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۳ کشیک دامپزشکی در ایام نوروز/ معرفی ۳۱ متخلف به مراجع قضایی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از فعالیت سه کشیک دامپزشکی در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۳۱ متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

فعالیت ۳ کشیک دامپزشکی در ایام نوروز/ معرفی ۳۱ متخلف به مراجع قضایی

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت سه کشیک ثابت و سیار دامپزشکی طی ایام نوروز در شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: از تمام امکانات در طرح تشدید بازرسی بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز ۱۴۰۰ بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل در انجام دقیق کنترل و نظارت بهداشتی در نوروز را داریم گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق تماس با سامانه ۱۵۱۲ و همچنین شماره‌های ۳۲۶۵۱۷۳۵ و ۳۲۶۵۱۸۰۱-۴ مراتب را برای بررسی به کارشناسان دامپزشکی اطلاع دهند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در ادامه از معرفی ۳۱ متخلف به مراجع قضایی طی ماه گذشته خبر داد و افزود: یکی از وظایف ذاتی سازمان دامپزشکی اطمینان بخشی و تامین سلامت سفره عمومی است و در این راستا هیچگونه تخلفی قابل گذشت نیست.

وی هدف از بازدید مشترک کارشناسان دامپزشکی و اداره جهاد کشاورزی از واحدهای مرغداری فعال را پایش و مراقبت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و نظارت بر نهاده‌های دامی دانست و گفت: با نظارت بر جوجه‌ریزی‌ها، دوره‌های پرورش و همچنین حمل و نقل طیور به مقصد کشتارگاه‌ها از بروز بیماری‌ها و انتشار آلودگی جلوگیری می‌شود.

طاهری از مرغداران خواست در پرهیز از خسارات غیر قابل جبران به صنعت پرورش طیور، هرگونه فعالیت بدون مجوز و جوجه‌ریزی غیر مجاز در مرغداری‌ها و مکان‌های غیر بهداشتی را با تماس به سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول