اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ولایت‌محوری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های مدرسه سردار سلیمانی بود

امام جمعه جهرم گفت: از خطوط قرمز سردار سلیمانی، اهانت به ولایت بود و اجازه نمی داد کسی با ولی فقیه مقایسه شود، ولایت‌محوری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های مدرسه درس‌آموز سردار سلیمانی بود.

ولایت‌محوری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های مدرسه سردار سلیمانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مدبر در خطبه های نماز جمعه امروز جهرم اظهار داشت: در آستانه سال جدید هستیم و تقارن تغییر سال با ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال سال جدید را پایان دغدغه ها و مشکلات معیشتی، مقاومت برابر سختی ها، کج اندیشی ها و بدخواهی های دشمنان برای ملت ایران و انتخاب افرادی وفادار، مومن به خداوند و مردم در انتخابات پیش رو قرار دهد.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه ملت ایران ۴۲ سال در برابر تمام سختی‌ها مقاومت کردند اما دشواری ها اجازه نداد نفوذ بیگانگان و دخالت آنها در کشور میسر شده و تحت سلطه دشمنان قرار بگیرد، گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی آتشی بر کف گرفت و هشت سال آن را نگه داشت و آتش مقاومت و وفاداری ملت در پایان نتیجه ای مطلوب داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: از خطوط قرمز سردار سلیمانی، اهانت به ولایت بود و اجازه نمی داد کسی با ولی فقیه مقایسه شود، ولایت محوری و ولایت پذیری از ویژگی های مدرسه درس آموز سردار سلیمانی بود.

مدبر با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در هفته آینده، اظهار داشت: این روزها تکه کلام برخی افراد، انتخاب یک دولت جوان حزب اللهی است اما تعبیر رهبری انقلاب در مورد فرد جوان، سن و سال نیست بلکه شخصیت و روحیه جوانی در افراد است.

وی ادامه داد: بعضی افراد با اینکه میان سال هستند اما روحیه و شخصیت جوان دارند، ملاک جوان بودن، نشاط، امیدوار بودن، آرمان گرا و با انرژی و پرانگیزه بودن است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: نظیر چنین افرادی، حاج قاسم سلیمانی است که در سن ۶۰ سالگی یک کار بزرگ برای بشریت انجام داد؛ ممکن است فردی سن و سالی از او گذشته باشد اما ویژگی هایی که رهبری انقلاب بیان کرده اند در خود داشته باشد و می تواند سکان مدیریت کلان را در اختیار بگیرد.

امام جمعه جهرم گفت: ملاک جوان بودن به سن و سال نیست چرا که ممکن است یک فرد جوان باشد اما تجربه ای نداشته باشد، البته ممکن است افرادی کم سن و سال بوده اما خوشیفته نبوده و آرمان گرا باشند و دارای ویژگی های منعددی باشند که می توان آنها را انتخاب کرد و بین یک جوان که تجربه ندارد و یک انسان میان سال اما با تجربه، باید دومی را انتخاب کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول