اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ثبت‌نام افراد باتجربه و متخصص در شورای شهر تکلیف است

امام جمعه جهرم با تاکید بر لزوم ثبت‌نام نیروهای متخصص و باتجربه در انتخابات شورای شهر گفت: هرکسی باور دارد تجربه، تخصص و آبرویی نزد خدا دارد تکلیف است که در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کند.

ثبت‌نام افراد باتجربه و متخصص در شورای شهر تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در جلسه ستاد قرارگاه فرهنگی نماز جمعه جهرم در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: امروز آخرین روز ثبت نام شوراهای اسلامی است، هر کسی احساس می‌کند ذره‌ای خدا آبرو به او داده و تجربه‌ای دارد، تکلیف دارد که ثبت‌نام کند.

وی با بیان اینکه توصیه بنده به اعضا شورای فعلی اخلاقی و به‌حق هم بوده اما تکلیف‌آور نیست، افزود: اگر از این افراد کسی به این نتیجه رسید که توانایی دارد، ثبت نام کند و هیچ کسی هم حق ندارد به او هجمه ای وارد کند.

 امام جمعه جهرم تاکید کرد: تشویق کنید دوستانی که  شرایط را دارند بیایند و ثبت نام کنند، اگر کسی بیاید که لیاقت و شایستگی این پست را نداشته باشد و چهارسال شهر را در اختیار بگیرد آن وقت انتقاد بی فایده است، الان زمان عمل است. 
  
مدبر با اشاره به اینکه بارها به اعضای شورای فعلی تاکید کرده است که بستر لازم را برای حضور دیگران فراهم کنند، گفت: من عرض کردم افرادی که چهار سال فرصت داشتند بستر را برای دیگران فراهم کنند، مقام معظم رهبری فرمودند"مرحوم امیرکبیر چقدر وقت داشت اما چه قدر برای مملکت کار کرد، حدود سه سال یا چهارسال."

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید فرصت بدهیم تا طرح های جدیدتر، تجارب بیشتر و انگیزه‌های متفاوت‌تر عرض شود که این هم یک توصیه بود.

وی گفت: البته من به همان اعضای شورای فعلی هم گفتم که اگر احساس کردید که هنوز باید بیایید، ثبت نام کنید بنابراین کسی حق ندارد آن عزیزان شورا که بین خودشان و خدای خود به این نتیجه رسیدند که باید مجددا ثبت نام کنند را مورد هجمه قرار دهد.

امام جمعه جهرم اعلام کرد: این یک توصیه بوده که به حق هم بوده، معتقدم که خوب است آدم این کارها را انجام بدهد ولی واجب نیست وخلاصه حرف بنده برای کسی تکلیف آور نیست.

 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول