اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فجر 42| بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) به مناسبت دهه فجر

ایام الله دهه فجر تجلی شکوهمند یک حماسه جاوید و ماندگار و مظهر تجلی نور در ظلمت و همچنین یادآور بصیرت و بشارت به مردمی است که با ایستادگی در برابر اقدامات مذبوحانه دشمن و شکست آنان توانستند فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی را آغاز کنند.

فجر 42| بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای، ۱۲ بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.

متن بیانیه به این شرح است:

۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز استقبال ملتی غیور از پیشوای فرهیخته و خردمندی است که پس از ۱۵ سال تبعید به میهن عزیزمان ایران اسلامی بازگشت؛ رهبری مقتدر که نگاه و کلام نافذش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت و با آن کلام قدرتمند و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و همچنین مردمی یکپارچه و مصمم سبب شکستن هیمنه اهریمنی، ابرقدرت‌های پوشالی و رژیم شاهنشاهی شد؛ به گونه‌ای که تا به امروز ملت شهید پرور ایران اسلامی آزادانه و سرافراز و به دور از هر گونه وابستگی و استعمار چنان قدرتمند در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده، که فرصت هرگونه تعرض و یا نگاه چپ دشمن به این مرز و بوم را از آنان سلب کرده است.

ایام الله دهه فجر تجلی شکوهمند یک حماسه جاوید و ماندگار و مظهر تجلی نور در ظلمت و همچنین یادآور بصیرت و بشارت به مردمی است که با ایستادگی در برابر اقدامات مذبوحانه دشمن و شکست آنان توانستند فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی را آغاز کنند.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان؛ ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود که در دوره پسابرجام با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه پروژه «نفوذ» همچنان شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال کرده و در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفند‌های دشمنان اسلامی غافل نخواهند شد.

همچنین سازمان بسیج رسانه استان زنجان بمناسبت دهه مبارک فجر بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است

بسم رب الشهداء و الصدیقین

والفجر و لیال عشر

سلام بر مطلع فجر که با آمدن خویش زنجیرهای استبداد را از دست و پایمان گشود. دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی است که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام بزرگوار خویش بنیان حکومتی را نهادند که امروز به الگویی جهانی تبدیل شده است. بی تردید استقلال و آزادی امروزمان ثمره خون آن جوانانی است که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها راه نجات و پیروزی می‌دانستند و هیچگاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.

بسیج رسانه استان زنجان نیز همانند سایر اقشار ملت شریف ایران اسلامی ضمن گرامی داشت این ایام اعلام می‌دارد، فعالان رسانه‌ای استان دوشادوش ملت بزرگوارشان در ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر حضور پرشور خواهند داشت و با انعکاس رویدادهای مبارک این دهه به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی خود جامه عمل می پوشانند.

بی تردید نقش رسانه‌ها در انعکاس پیشرفت‌ها و تلاش‌های جوانان ایرانی پر رنگ و تاثیرگذار است از این رو عزم اعضای بسیج رسانه استان زنجان بر این امر استوار است که با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام بوده و تلاش خواهند کرد دهه فجر که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان مطرح است نمود رسانه‌ای بیش از پیشی داشته باشد.

شادی ارواح مطهر شهدای انقلاب ، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت صلوات

بهمن ماه 1399

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول