اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خبرگزاری فارس 3 جایزه جشنواره مکتب شهید سلیمانی را کسب کرد

خبرگزاری فارس در نخستین جشنواره رسانه‌ی مکتب شهید قاسم سلیمانی که توسط بسیج رسانه جزیره قشم و با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، 3 جایزه مهم این جشنواره را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس 3 جایزه جشنواره مکتب شهید سلیمانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم اختتامیه  نخستین جشنواره مکتب شهید قاسم سلیمانی ظهر امروز با معرفی برگزیدگان آن و در حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: سپهبد شهید سلیمانی اسطوره استقامت، پایداری، ایثار و حریت این نظام و انقلاب و اسلام بوده و خواهد بود و به تصویر کشیدن این شخصیت بزرگ مرد الهی کار بسیار ارزشمندی است. 

وی افزود: حاج قاسم متعلق به همه ایرانی‌ها و همه ملت‌های آزاده خواه جهان بود.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: اگر سالهای سال در ابعاد شخصیتی این بزرگ مرد الهی تمرکز کنیم بازهم نمی تواتیم تمام وجود او را به جامعه بشناسانیم. او شخصیتی کم نظیر بود که خصوصیات فردی او باعث شد ارادت مردم به وی دیده شود.

سالاری با تاکید براینکه شخصیت شهید سلیمانی به گونه‌ای است که حتی دشمنان را به تمجید از خود واداشته است، تصریح کرد: توصیه های حاج قاسم در وصیت نامه اش تاکید بر ولایت مداری است و این وصیت نامه یک دانشنامه برای تمام شخصیت های جامعه است تا جایگاه خود را پیدا کنند.

فارس حائز 3 جایزه مهم جشنواره

به گفنه امین ذاکری مسؤول بسیج رسانه هرمزگان، از ۱۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه ای مکتب حاج قاسم و توسعه اقتصادی استان هرمزگان که توسط علیرضا خورشیدزاده و عبدالعلی پوراشرف و خلیل تنیده داوری شد، علیرضا بهرمن مدیر خبرگزاری فارس مقام اول، سمانه کمالی باغستانی مدیرمسئول نشریه هرمزگان من مقام دوم و شهین صادقی نماینده پایگاه خبری قلمنا مقام سوم مدیران رسانه را کسب کردند.

 

همچنین اثر فاخر جشنواره رسانه ای مکتب حاج قاسم و توسعه اقتصادی استان هرمزگان به فرنگیس حمزه ای خبرنگار ایرنا تعلق گرفت.

مریم چراغی خبرنگار هرمز، مهدی خسروی و مجتبی نوذر نژاد خبرنگاران فارس به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم اولین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم را کسب کردند.

تیتر برتر نخستین جشنواره رسانه ای مکتب حاج قاسم و توسعه اقتصادی استان هرمزگان نیز به اثر عبدالرحیم رضوانی خبرنگار تسنیم تعلق گرفت.

 


منتخبان فراخوان توسعه اقتصادی استان هرمزگان نیز مهدی هوشیار خبرنگارصداوسیمای مرکز کیش، فاطمه هوشنگی خبرنگار دریا، محمد خداکریمی خبرنگار صبح ساحل انتخاب شدند.

عبدالعلی پوراشرف عضو هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان نیز در حاشیه این مراسم از زحمات سپاه امام سجاد (ع) در توسعه فرهنگی و رسانه‌ای هرمزگان و از نقش امین ذاکری مسؤول بسیج رسانه هرمزگان در برپایی مستمر جشنواره‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول