اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

چهارشنبه‌ آخر سال نیامده، مصدوم به جای گذاشت

رئیس اورژانس استان زنجان گفت: اورژانس 115 زنجان برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل قرار دارد.

چهارشنبه‌ آخر سال نیامده، مصدوم به جای گذاشت

اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال همه پایگاه‌های اورژانس در آماده باش کامل بوده و علاوه بر پایگاه‌های ثابت تعداد 8 کد آمبولانس در شهر زنجان و 7 آمبولانس نیز در شهرستان‍‌ها برای پاسخ به حوادث احتمالی مستقر و اقدام به امداد رسانی به مصدومان احتمالی خواهند کرد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان تعداد مصدومان مرتبط با حوادث مربوط به مواد محترقه را از ابتدای اسفند ماه سال جاری 12 نفر عنوان کرد و افزود: متاسفانه اکثر این افراد از گروه سنی نوجوان و جوان جامعه بوده که این امر نظارت و همراهی بیشتر والدین با فرزندان را لازم و ضروری می‌کند.
 جعفری تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس تقاضا داریم مردم از تجمع برای شادی و برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال پرهیز و با خودداری از رفتارهای پرخطر سال نو را با سلامتی و در کنار خانواده  خودآغاز کنند.

وی با تأکید بر نظارت بیشتر از سوی خانواده‌ها گفت: بیشترین گروه آسیب دیده در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته گروه سنی 15 تا 25 سال بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان افزود: ۹۵ درصد آسیب دیدگان در چهارشنبه آخر سال گذشته، در شهرها اتفاق افتاده و بیشترین عامل حادثه ترقه  و مواد محترقه دست ساز بوده است و متاسفانه بیش ترآسیب دیدگان دانش آموز بودند.

وی تصریح کرد: همچنین بیشتر آسیب‌ها با مواد محترقه دست ساز، مربوط به دست، صورت و چشم بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول