اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمادگی اورژانس در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از آمادگی اورژانس در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن خبر داد.

آمادگی اورژانس در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن

اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه‌ها و کارکنان فوریت‌های پزشکی استان زنجان برای ارائه خدمات اورژانس در آماده باش کامل خواهد بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان افزود: فوریت‌های پزشکی استان زنجان آماده همراهی مردم در مراسم 22 بهمن بوده و کارکنان اورژانس 115 استان در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آماده باش کامل خواهند بود.
وی ادامه داد: همه 61 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای و اورژانس هوایی استان آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مردم ایران اسلامی است.

جعفری روحی گفت: برای پوشش مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه نیز مجموعا 11 کد آمبولانس در سطح استان و چهار کد آمبولانس در شهر زنجان در مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری همراه و همگام با مردم در راهپیمایی حضور خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان هم در این رایطه گفت: امسال با توجه به اینکه این بیماری منحوس تجمعات مردمی را تحت‌الشعاع قرار داده است، بنابراین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن با شیوه جدید و به شکل خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر افزود: در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، باتوجه به محدودیت های کرونایی، مراسم یوم الله 22بهمن امسال، علاوه بر رژه خودرویی و موتوری، در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه شرکت در راهپیمایی مجازی 22 بهمن، افزود: علاقه مندان می‌توانند از تاریخ 12 تا 22 بهمن‌ماه، برای شرکت در این راهپیمایی مجازی، به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز 22 بهمن در مسیر بزرگراه 22 بهمن، از میدان جهاد تا میدان بسیج برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مراسم راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری در سطح دیگر شهرستان‌های این استان نیز از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول