اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افراد امین و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار بگیرند

امام‌جمعه گلپایگان گفت: افراد امین و صالح و پاک دست و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار داده شوند نه افرادی بیایند که از فرصت‌های اجتماعی بهره شخصی ببرند.

افراد امین و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: انقلاب، نهال در معرض انواع توطئه‌ها و طوفان‌های ریشه کن به برکت خون شهدا تبدیل به درخت پرثمر و تنومندی تبدیل شد که دنیای اسلام از ثمرات آن استفاده می‌کند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در شوراها گفت: بر اساس قانون اساسی مدیریت شهری و روستایی به مردم سپرده شده است که آن‌ها با حضور در انتخابات افرادی که امین مردم و آشنا به مسائل و مشکلات شهر باشند را انتخاب کنند.

وی افزود: قانون شوراها باید در جای خود قرار بگیرد، در دوره‌هایی با انتخاب صحیح افرادی به دور از تعصبات قومی و قبیله‌ای موفق عمل کردند و منشأ خیر و برکت شهر و روستاها شدند اما فراوان بودند که شوراهایی که موفق نبودند و فرصت‌ها را از دست دادند و منافع و منابع ملی را زیر پا گذاشتند و شورا به چالش و انحلال کشیده شد.

کرامتی گفت: با توجه به اهمیت انتخابات شوراها، شورایی موفق است که تمام تخصص‌ها در آن حضور داشته باشد تا با برنامه‌ریزی نامناسب موجب بروز مشکلات نشود که شوراهای بعدی نتواند آن را جمع کنند، افراد امین و صالح و پاک دست و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار داده شوند نه افرادی بیایند که از فرصت‌های اجتماعی بهره شخصی ببرند.

امام‌جمعه گلپایگان تأکید کرد: کف خدمت یعنی استفاده بهینه از امکانات دولتی است، افرادی که روحیه جهادی دارند شب و روز نمی‌شناسد و کارنامه عملکرد درخشانی از خود به جا می‌گذارند، اگر در کلان کشور انتخاب با تجربه قبلی انجام شده بود امروز با مشکلات مواجه نبودیم که زندگی و معیشت و عزت اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: هیأت اجرایی و نظارت باید دقت لازم را داشته باشند اصل بر احراز صلاحیت است و افراد صالح باید انتخاب شوند، بودجه در اختیار افرادی می‌خواهد قرار گیرد که باید نسبت به مسائل اجتماعی و واگذاری مسؤولیت‌ها بصیرت و آگاهی داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول