اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گیلان هفت تا 14 درجه سرد می‌شود

مدیرکل هواشناسی گیلان از بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها خبر داد و گفت: دمای استان بین هفت تا 14 درجه سرد می‌شود.

گیلان هفت تا 14 درجه سرد می‌شود

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان از گذر امواج نسبتاً ناپایدار طی ۲۴ ساعت آینده از منطقه است.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده بارندگی پراکنده دور از انتظار نیست، افزود: به‌تدریج از پنجشنبه با نفوذ توده‌هوای سرد و بارش زا روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد شدید مورد انتظار است.

مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان با پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات استان، گفت: در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف شدید و گاها خیلی شدید تا شنبه هفته آینده برای گیلان پیش‌بینی می‌شود.

دادرس با بیان اینکه از  بعدازظهر جمعه برای نقاط مستعد جلگه‌های استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: این وضعیت جوی در گیلان طی روز شنبه به‌تدریج از غرب استان کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه هوای استان بین هفت تا ۱۴ درجه سرد می‌شود، تصریح کرد: هواشناسی با توجه به سامانه سرد و بارشی در استان اطلاعیه هشداری سطح نارنجی صادر کرده که از مخاطرات این سامانه سرد و بارشی می‌توان به آب‌گرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، لغزش و رانش، کولاک و برف در ارتفاعات و دامنه‌ها و مناطق کوهستانی، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و خسارت محصولات باغی و کشاورزی نام برد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول