اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در گیلان طی روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی گیلان از نفوذ جریانات هوای سرد و بارشی طی فردا و پس‌فردا به گیلان خبر داد و گفت: هوای استان در ارتفاعات برفی و دما نیز بین سه تا ۶ درجه سلسیوس سرد می‌شود.

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در گیلان طی روزهای آینده

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی غالباً پایدار در گیلان تا عصر روز دوشنبه است.

وی با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از عصر فردا به گیلان افزود: در پی نفوذ این سامانه به منطقه به‌تناوب افزایش ابر، کاهش دما و بارندگی توأمان با باد مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش محسوس دما طی فردا تا سه‌شنبه گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، برای ارتفاعات استان تا اواخر هفته بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

دادرس از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در پی برودت هوا در گیلان خبر داد و بیان کرد: بر اساس نفوذ سامانه ناپایدار بارندگی موقتی برف در برخی نقاط شدید به‌ویژه در نواحی غربی پیش‌بینی‌شده و لازم است هشدارها در این رابطه جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه طی فردا تا عصر سه‌شنبه دمای هوا بین سه تا ۶ درجه سرد می‌شود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید ازجمله مخاطراتی است که برای فردا و پس‌فردا برای گیلانیان پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول