اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه خون اهدا کردند

رئیس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در پیک کرونا ۴٠٠ نفر از پرسنل شهرداری با مراجعه به سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون، پلاسما و پلاکت اقدام کردند.

۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پژمان صالحی‌فر مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز با حضور در دفتر شهردار کرمانشاه، به نمایندگی از رئیس سازمان انتقال خون کشور، از طلوعی شهردار کرمانشاه تقدیر کرد.

وحید جهانگیری، رئیس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: در پیک کرونا که نیاز جدی به اهدای خون وجود داشت، طی هماهنگی‌های لازم با مناطق، سازمان‌ها و دستور شهردار کرمانشاه، تعداد ۴٠٠ نفر از پرسنل شهرداری با مراجعه به سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون، پلاسما و پلاکت اقدام کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام نمود خوبی در سطح کشور داشت گفت: در تلاشیم که این موضوع تداوم داشته باشد.

تقدیر رئیس سازمان انتقال خون کشور از شهردار کرمانشاه

صالحی‌فر، مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه نیز در این نشست، اظهار داشت: هرساله در ایام اسفند و فروردین ماه با کاهش خون مواجه هستیم که متأسفانه شیوع بیماری کرونا باعث شده این کاهش بیش از پیش باشد.

وی افزود: پویش‌های مختلفی جهت حضور مردم برای اهدای خون تشکیل شده که این پویش‌ها کماکان ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه شهرداری کرمانشاه با پیوستن به این پویش و حضور پرسنل آن جهت اهدای خون، خدمت بزرگی به مردم داشتند که در سطح کشور نیز بازتاب داشت و در این راستا رئیس سازمان انتقال خون کشور با صدور لوحی از حمایت‌های شهردار کرمانشاه تقدیر کرد.

صالحی‌فر در پایان با بیان اینکه کماکان نیازمند همراهی مجموعه شهرداری هستیم گفت: سازمان انتقال خون آمادگی خود جهت آموزش‌های پیشگیرانه بیماری‌های عفونی به پرسنل شهرداری را اعلام می‌دارد و ان‌شاء‌الله این همکاری‌ها ادامه‌دار باشد.

سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه نیز در این نشست، اهدای خون را امری مهم و ضروری دانست و با بیان اینکه بیماران زیادی ازجمله سرطانی نیازمند خون هستند گفت: ان‌شاء‌الله طی یک برنامه ریزی تلاش می‌کنیم که اهدای خون پرسنل شهرداری تداوم داشته باشد.

پژمان صالحی‌فر مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه در پایان این نشست، لوح تقدیری که به امضای رئیس سازمان انتقال خون کشور رسیده است را به سعید طلوعی شهردار کرمانشاه اهدا کرد.

گفتنی است، مدیرکل انتقال خون استان نیز با اهدای لوحی از زحمات قائم مقام شهردار، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، مدیرکل مالی، مدیرکل سرمایه انسانی، مدیرکل حراست و رئیس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول