اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۰ میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم به نیازمندان اهدا شد

مسوول امور مددکاری و مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان گفت: ۲۰۰ میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم به نیازمندان همدان اهدا شد.

۲۰۰ میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم به نیازمندان اهدا شد

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، خیرین همدان تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم مختلف را به مجمع خیرین سلامت سپردند تا خرج بیماران نیازمند سخت‌درمان شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۸ میلیون تومان از این مبلغ به خرید تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز بیماران سخت‌درمان اختصاص یافته است گفت: ۹۲ میلیون تومان نیز به برای تهیه سبد غذایی و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج هزینه شده است.

مسوول امور مددکاری و مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان با درخواست از خیرین در کمک بیماران سخت‌درمان افزود: مجمع خیرین سلامت همدان قصد دارد با ساماندهی خیرات پایان سال مردم و خیرین تعداد ۲۰۰ سبد غذایی و بهداشتی به خانواده بیماران سخت درمان نیازمند اهدا کند.

وی با بیان اینکه این مراسم همزمان با عید مبعث برگزار خواهد شد عنوان کرد: ارزش هر سبد ۳۵۰ هزار تومان است و مردم و خیرین می‌توانند برای تحقق این کار خداپسندانه، خیرات و نذورات پایان سال خود را به حساب مجمع خیرین سلامت واریز کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول