اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مساعدت ۱۳ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت به بیماران نیازمند

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۶۷ ریالی به بیماران نیازمند در سال گذشته خبر داد.

مساعدت  ۱۳ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت به بیماران نیازمند

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته در مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در این سال ۲۰۶ بیمار جدید زیر پوشش قرار گرفتند که در مجموع تعداد به یک هزار و ۴۲۰ نفر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه طبق تصویب شورای مددکاری ۳ میلیارد ۱۶۹ میلیون و ۸۰ هزار ریال به بیماران گروه هدف مساعدت شد گفت:‌ در طرح سخاوت ۲ میلیارد و ۴۳۴ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۶۷ ریال خیرین کمک کردند.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه در طرح مهربانی، ضیافت، زیارت، شوق دیدار، مشق مهربانی خیرین ۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۲۴ هزار و ۵۰۰ ریال مساعدت کردند افزود: یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت درمان نیازمند پرداخت شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال از مراکز درمانی برای بیماران نیازمند تخفیف گرفته شد خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۶۷ ریال به بیماران در این سال مساعدت شد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول