اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

939 فقره پرونده تخلف مربوط به کرونا در گلستان تشکیل شد/ واحدهای صنفی گلستان زیر ذره‌بین تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: همزمان با اجرای طرح مبارزه با کرونا در استان تعداد 939 فقره پرونده تخلف تشکیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

939 فقره پرونده تخلف مربوط به کرونا در گلستان تشکیل شد/ واحدهای صنفی گلستان زیر ذره‌بین تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده با اشاره به تشکیل و رسیدگی 939 فقره پرونده در ایام اجرای طرح مبارزه با کرونا اظهار کرد: این پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ضمن تاکید برخورد جدی با کسانی که در ایام مبارزه با کرونا در خصوص کالاهای بهداشتی نظیر ماسک،اقلام ضدعفونی کننده، الکل و... تخلف کنند از رسیدگی به تعداد 939 فقره پرونده تخلفاتی در ایام مبارزه با کرونا خبر داد.

نجف‌زاده گفت: 939 فقره پرونده تخلفاتی قاچاق ماسک، الکل، دستکش و مواد ضدعفونی از سوی مرکز بهداشت و سازمان صمت، نیروی انتظامی و ... تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: باتوجه به اینکه مسئولیت قانونی برخورد با تخلفات قاچاق خرید و فروش برخلاف ضوابط، نگهداری وگران فروشی  ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با این اداره کل است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از شدت برخورد با کسانی که مرتکب اعمال مجرمانه شوند خبر داد و افزود: کسانی که مرتکب اعمال مجرمانه شوند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

نجف‌زاده افزود: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا از یکم اسفند 1398 الی یکم اسفندماه جاری به مدت یک سال تعداد 939  فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفین تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است و ضمن ضبط کلیه اقلام مکشوفه به نفع دولت مبلغ بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت برای متخلفین تعیین شد.

وی با اشاره به گشت‌های بازرسی از واحدهای صنفی تصریح کرد: روسای شعب تعزیرات و بازرسین مرکزبهداشت، نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صمت در قالب گشت‌های مشترک همه روزه از مراکز فروش و عرضه مواد بهداشتی و داروخانه‌ها، مطب پزشکان و موسسات بهداشتی  بازرسی می‌کنند.

نجف‌زاده از مردم خواست در صورت مشاهده  هرگونه تخلف بهداشتی، گران فروشی اقلام بهداشتی و عدم رعایت دستورات بهداشتی صنوف و... موضوع را به صورت حضوری یا از طریق تلفن 135 و یا سامانه 135 به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن 1490 به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول