اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز نظارت تعزیرات گلستان بر بازار شب عید

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از اجرای طرح نظارتی نوروز و کنترل بازار شب عید در استان خبر داد.

آغاز نظارت تعزیرات گلستان بر بازار شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از تعزیرات حکومتی استان گلستان، حسین نجف زاده اظهار کرد: با عنایت به فرا رسیدن ایام پایانی سال و در پیش بودن ایام نوروز و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی طرح نظارت بر بازار شب عید در استان گلستان آغاز شد.

وی بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها، سازمان‌های نظارتی و اجرائی برای تنظیم و تثبیت بازار تاکید و تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس وظائف قانونی در جهت رفاه حال هموطنان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نسبت به اجرای این طرح در استان ورود می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: در راستای مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی خصوصاً تخلفاتی نظیر گران فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و.. برای خرید مایحتاج ویژه سال نو «طرح نظارتی نوروز» همزمان با سراسر کشور در سطح استان گلستان اجرا می‌شود.

عضو شورای قضائی استان گفت: این طرح که از تاریخ 15 اسفند لغایت 20 فروردین 1400 اجرا می‌شود گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی وبا همکاری مستمر سازمان صمت، اتاق اصناف، مرکزبهداشت، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط امر نظارت بر بازار و واحدهای صنفی را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول افزود: هر چند اصناف و متصدیان واحدهای صنفی گلستان جزو منصف‌ترین اصناف کشور هستند اما با توجه به شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از رفت و آمدهای  غیر ضروری با معدود افرادی که با ارتکاب تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب ،عدم درج قیمت ونیز تخلفات بهداشتی از جمله استفاده از رنگهای غیر مجاز در آجیل و شیرینی، فروش اجناس تاریخ گذشته و فاسد قصد سوء استفاده از خریدهای مردم در این ایام را داشته باشند برخورد جدی قانونی  صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول