اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قول معاون حناچی مبنی بر عدم تعدیل نیرو در شهرداری

معاون شهردار تهران گفت: تعهد می‌دهم که با ادغام دو معاونت منابع انسانی و برنامه‌ریزی هیچ تعدیل نیرویی در شهرداری تهران نداشته باشیم.

قول معاون حناچی مبنی بر عدم تعدیل نیرو در شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

یکی از دغدغه‌ها در مورد ادغام این دو معاونت تعدیل نیرو و بیکاری برخی از کارکنان شهرداری بود که حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در این زمینه گفت:‌هنگامی که مسؤولیت معاونت منابع انسانی را عده‌دار شدم شهرداری تهران 65 هزار نیرو داشت که اکنون انی آمار به 59 هزار نفر رسیده و این کاهش نیرو بدون هیچ تعدیلی رخ داده است.

وی تصریح کرد: در طول یکسال و نیم گذشته ورودی به شهرداری را کنترل و خروج از کار را آزاد گذاشتیم بنابراین اجازه دادیم هر فردی که به سن بازنشستگی رسیده و یا تمایل دارد به صورت انگیزشی خارج شود بتواند از این فرصت استفاده کند.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: تعهد می‌دهم با ادغام دو معاونت منابع انسانی و برنامه‌ریزی هیچ تعدیلی در شهرداری تهران رخ ندهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول