اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

درخواست شورای شهری‌ها از حناچی/ رانندگان اتوبوس و تاکسی در اولویت واکسن قرار بگیرند

عضو شورای شهر تهران گفت: مدیران شهرداری باید رایزنی و پیگیری‌های لازم را جهت دریافت واکسن کرونا برای کارکنان بهشت‌زهرا (س)، آتش‌نشانان، پاکبانان و رانندگان تاکسی و اتوبوس انجام دهند.

درخواست شورای شهری‌ها از حناچی/ رانندگان اتوبوس و تاکسی در اولویت واکسن قرار بگیرند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ضرورت درخواست واکسن کرونا برای رانندگان اتوبوس و تاکسی، اظهار داشت: همه در جریان نامه‌ای که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و در قالب این نامه خواسته شده که هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند هستیم.این نامه واکنش‌های زیادی به همراه داشت و سرانجام مشخص شد این قضیه مطالبه اکثر جامعه هنرمندان نبوده است.

وی ادامه داد: لازم است که ستاد مقابله با کرونا اولویتش برای واکسن کرونا به صورت شفاف مشخص شود و ظرفیت و اسامی دریافت‌کنندگان واکسن نیز اعلام شوند. همچنین شهرداری باید شرایطی را اتخاد کند تا کارگران، رانندگان تاکسی و اتوبوس، پاکبانان، آتش‌نشانان و کارمندان بهشت‌زهرا (س) نیز واکسینه شوند و در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کارگران شهرداری و کارکنان بهشت‌زهرا (س) و بخش‌های مختلف مبتلا به کرونا شده وبرخی جان خود را از دست داده‌اند گفت:‌شهرداری باید با هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌ها را انجام دهد تا برخی از افراد مورد نیاز در شهرداری به واکسن کرونا دست یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول