اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

لزوم شفاف سازی همه جوانب و مسائل مربوط به باغ پرندگان قم

عضو شورای اسلامی شهر بر لزوم شفاف سازی همه جوانب و مسائل مربوط به باغ پرندگان قم تأکید کرد.

لزوم شفاف سازی همه جوانب و مسائل مربوط به باغ پرندگان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن مُحرّری که در نشست امروز شورای اسلامی شهر سخن می گفت با بیان این که مجموعه مدیریت شهری موافق اصل موضوع احداث باغ پرندگان بوده و هستند اظهار کرد: البته برخی از اظهارنظرها درباره این باغ حتی پیش از افتتاح آن هم مطرح می شد.

وی افزود: تردیدی نیست که شهر یک موجود زنده است و همه نیازهای آن باید با هم و در کنار هم دیده شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر ادامه داد: البته احداث باغ پرندگان به نوعی مطالبه مردم شهر هم بود، چراکه برخی از مردم برای دیدن این مکان تفریحی به شهرهایی مانند تهران و اصفهان می رفتند.

محرری با اشاره به حضور مشاور مخصوص در این پروژه با توجه به برخی نگرانی های اقلیمی یادآور شد: البته در این زمینه جای این پرسش وجود دارد که آیا همه پیشنهادهای این مشاور مخصوص در اجرای باغ پرندگان قم لحاظ شده یا برخی از آن ها به هر دلیل به اجرا نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر سپس به ضرورت وجود تور برای حفاظت مجموعه باغ پرندگان اشاره کرد و گفت: فاضلاب این مجموعه نیز باید مورد دقت نظر کامل قرار گیرد.

محرری اضافه کرد: آن گونه که گفته می شود، دامپزشکی پرداخت خسارت وارد آمده را جبران خواهد کرد، اگرچه باید پرسید این پرداخت خسارت در چه زمانی به صورت کامل محقق خواهد شد.

وی با انتقاد از حاشیه سازی های مربوط به معدوم سازی بخشی از پرندگان این باغ اذعان کرد: مردم باید بدانند که معدوم سازی پرندگان یا مواردی مانند معدوم سازی مرغ در مرغداری های صنعتی سطح کشور بر اثر شیوع بیماری طیور، یک امر عادی است که رسانه ای هم نمی شود، به بیان دیگر گاهی به دلیل بیماری 5 قطعه مرغ، کل طیور مرغداری که به 50 هزار و بیشتر می رسد معدوم می شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان سخنان خود بر لزوم شفاف سازی همه جوانب و مسائل مربوط به باغ پرندگان قم تأکید کرد.

انتهای پیام/78027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول