اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بی‌احتیاطی حین خاکبرداری عامل ترکیدگی لوله گاز در اصفهان/ گاز بدون مصدوم و حریق مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شب گذشته بر اثر بی‌احتیاطی در حین عملیات خاکبرداری با بیل مکانیکی، سر بیل مکانیکی با «والف» اصلی لوله گاز برخورد کرده و «والف» را از جا در آورده بود و سبب نشتی گاز شده بود.

بی‌احتیاطی حین خاکبرداری عامل ترکیدگی لوله گاز در اصفهان/ گاز بدون مصدوم و حریق مهار شد

محسن گلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز اظهار داشت: در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شب گذشته بر اثر بی‌احتیاطی در حین عملیات خاکبرداری با بیل مکانیکی، سر بیل مکانیکی با «والف» اصلی لوله گاز برخورد کرده و «والف» را از جا در آورده بود و سبب نشتی گاز شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نشتی گاز توسط عوامل اداره گاز قطع شد، گفت: در این حادثه عوامل آتش‌نشانی ایستگاه شماره یک به محل حادثه در خیابان نظر میانی اعزام شدند و تا پایان مأموریت در محل حادثه بودند تا رفع خطر به صورت کامل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای منتهی به محل حادثه مسدود شد تا از هر حادثه‌ای جلوگیری شود، بیان کرد: در این عملیات گاز منطقه قطع شد و پس از دو ساعت دریچه اصلی لوله گاز ساماندهی شد.

گلابی با بیان اینکه این حادثه مصدوم، انفجار و حریق نداشت، بیان کرد: پس از چهار ساعت عملیات که ساعت یک و ۵۰ دقیقه گاز مهار و ساعت ۳ بامداد خطر به صورت کامل برطرف شد، شرایط به حالت عادی برگشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول