اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

باران در راه کرمانشاه/ دمای روزانه به آرامی افزایش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج بارشی از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر فردا یک‌شنبه جو منطقه را متاثر می‌کند که در بعضی ساعات سبب بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی و نواحی مرکزی استان می‌شود.

باران در راه کرمانشاه/ دمای روزانه به آرامی افزایش می‌یابد

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: موج بارشی از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر فردا یک‌شنبه جو منطقه را متاثر می‌کند که در بعضی ساعات سبب بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی و نواحی مرکزی استان می‌شود. 

وی ادامه داد: بارندگی در مناطق کوهستانی و برخی از نواحی سردسیر به شکل برف هم خواهد بود، همچنین دمای روزانه تا روز چهارشنبه به آرامی افزایش پیدا می‌کند.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته را اسلام‌آباد غرب با هفت درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را قصرشیرین با حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیرصفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه بین چهار درجه سانتی‌گراد زیرصفر و هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر دمای هوا در نوسان بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول