اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

باران در راه است/ هشدار وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از اواخر وقت امروز تا پایان هفته یک سامانه بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که در بعضی ساعات باعث وزش باد شدید بارندگی و احتمالا رعد و برق در سطح استان می‌شود.

باران در راه است/ هشدار وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: به تدریج از اواخر وقت امروز تا پایان هفته یک سامانه بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که در بعضی ساعات باعث وزش باد شدید بارندگی و احتمالا رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارندگی فردا چهارشنبه به ویژه در نیمه شمالی استان به خصوص در منطقه اورامانات از شدت بیشتری برخوردار است و سبب آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد رواناب در برخی از نقاط به ویژه برای نواحی یاد شده خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد ناشی از این سامانه ممکن است در بعضی ساعات از روزهای یاد شده هوا را به ویژه در منطقه مرزی غبارآلود کند.

وی خاطرنشان کرد: بارش این سامانه علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌های برف‌گیر ممکن است در پاره‌ای از نقاط از نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده شود این احتمال در روز پنجشنبه بیشتر به نظر می‌رسد، ولی بارش در روز جمعه پراکنده و عمدتا در منطقه اورامانات خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول