اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وزیر صمت واحد تولید گرانول در میبد را افتتاح کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در قطب تولید کاشی و سرامیک کشور یک واحد تولیدی گرانول را در شهرستان میبد افتتاح کرد.

وزیر صمت واحد تولید گرانول در میبد را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در میبد، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در قطب تولید کاشی و سرامیک کشور یک واحد تولیدی گرانول را در شهرستان میبد افتتاح کرد.

تولید انواع لعاب کاشی و سرامیک، گلوله‌های سرامیکی الومینیائی، مواد اولیه کاشی و سرامیک به روش خشک و تر و پودر فلدسپات از جمله محصولات این واحد در شهرستان میبد است که با ظرفیت به ترتیب ۱۰ هزار تن، ۶۷ هزار تن، ۱۳۰ هزار تن و ۱۶۰ هزار تن در سال تولید می‌شود.

این واحد تولیدی گرانول (مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک) در حال حاضر با ظرفیت روزانه ۸۰۰ تن مواد اولیه کاشی و سرامیک به روش اسپری درایر جهت تولید کاشی کف، دیوار، پرسلان در حال فعالیت بوده و قرار است بعد از تکمیل تجهیزات و انجام تست سرد ظرفیت تولید روزانه خود را به سه هزار تن افزایش دهد.

واحد تولیدی گرانول میبد با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار در این شهرستان ساخته شده و تاکنون توانسته در فاز اول برای ۱۹۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول