اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

در موضوع برجام، ملاک عملِ طرف مقابل است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مذاکره ای انجام نخواهد گرفت مگر آن‌که دشمن به همه وعده هایی که داده است عمل و همه خسارت هایی که به کشور وارد شده است را پرداخت کند.

در موضوع برجام، ملاک عملِ طرف مقابل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین نماز جمعه ظهر این شهرستان با گرامیداشت یاد شهید کلاته از نمایندگان بجنورد و همچنین تبریک ولادت امام جواد علیه السلام و امام علی علی السلام، اظهار کرد: بسیاری از خلفای عباسی با ائمه اطهار برخورد بسیار سختی داشتند اما مامون عباسی جنگ نرم با اهل بیت داشت و اصرار داشتند امام جواد علیه السلام را ترور شخصیتی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان گفت: مطلبی که مقام معظم رهبری فرمودند این بود که دیگر با حرف و وعده در مورد برجام قائل نخواهیم بود و فقط عمل برای ما ملاک است.

حجت‌الاسلام نوری افزود: این سخنان مقام معظم رهبری مثل یک دستور است و همه مسئولین، مردم و جناح‌ها باید از آن تبعیت کنند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مذاکره ای انجام نخواهد گرفت مگر آن‌که دشمن به همه وعده هایی که داده است عمل و همه خسارت هایی که به کشور وارد شده است را پرداخت کند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردن ما عقب ماندگی‌ها را کتمان نمی‌کنیم و این عقب ماندگی‌ها برای نظام انقلاب اسلامی خوب نیست و مسئولین باید چند برابر گذشته بر روی صحنه باشند تا این مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: مسئولین باید به حواشی شهرها و روستاها مراجعه کنند تا مشکلات این مناطق را هم ببینند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به انتخابات پیش رو در سال آینده گفت: همه ما باید در این انتخابات شرکت کنیم و یک انتخاب خوب داشته باشیم تا طمع دشمن از بین برود و اگر طمع دشمن از بین رود فشارهایشان بر روی مردم را کم شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول