اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انقلاب اسلامی ۴۱ انتخابات سالم داشته است

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه نظام پهلوی ۵۲ سال حکومت داشت ولی تنها ۱۲ انتخابات در طول حکومت خود برگزار کرد، گفت: مردم در زمان رژیم پهلوی حق انتخابی نداشتند.

انقلاب اسلامی ۴۱ انتخابات سالم داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به اینکه نظام پهلوی ۵۲ سال حکومت داشت ولی تنها ۱۲ انتخابات در طول حکومت خود برگزار کرد، اظهار داشت: مردم در زمان رژیم پهلوی حق انتخابی نداشتند.

وی ادامه داد: با شکل گیری انقلاب که کشور ایران اکنون در آستانه ۴۳ سالگی آن قرار گرفته است، ۴۱ انتخابات سالم برگزار شده که مردم تشکیل دهنده این انتخابات بودند.

امام جمعه بجنورد افزود: مردم در طول پیروزی انقلاب اسلامی همراه امام بودند و هیچگاه اجازه ندادند که دشمنان در این زمینه پیروز شوند.

وی با اشاره بر اینکه مردم همراه سپاه و بسیج صادقانه جنگیدند، ادامه داد: همراهی مردم موجب شد تا این انقلاب به ثمر برسد دستاوردهای بزرگ نظام انقلاب اسلامی خود مردم هستند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه شهید سلیمانی با ریشه کن کردن داعش انقلاب بزرگی را در این نظام رقم زد، ادامه داد: شهید سلیمانی با فعالیت خود به دشمنان ثابت کرد هیچ وقت ملت ایران اجازه نخواهند داد تا ظلم و ستم دوباره شکل بگیرد و همیشه همراه نظام در همه صحنه‌ها حضور خواهد یافت.

امام جمعه بجنورد گفت: در آستانه ۲۲ بهمن هستیم و مردم باید در این ایام مانند سابق با هوشیاری عمل کنند و اجازه ندهند که دشمنان با صحبت های پوچ خود مانع آشنایی جوانان و نوجوانان با این پیروزی شکوهمند شوند.

انتهای پیام/ی/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول