اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بهبود شرایط آبیک نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری است/ آبیک در مبارزه با کرونای انگلیسی تنهاست

فرماندار شهرستان آبیک گفت: نگاه جزیره ای به این بحران فاجعه بار خواهد بود، مدیریت این موضوع نیازمند نگاه ملی و همراهی ویژه مدیران ارشد استان است، شرایطی را تجربه می کنیم که قبلاً سابقه نداشته است، قرنطینه قطعا تبعات دارد، لیکن برنامه ریزی مدون و کارساز از شیوع این بیماری در سطح کشور جلوگیری خواهد کرد.

بهبود شرایط آبیک نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری است/ آبیک در مبارزه با کرونای انگلیسی تنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان که با حضور نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  اظهار داشت: امروز آبیک در مبارزه با کرونای انگلیسی تنهاست و واقعا مظلوم است و  می‌طلبد از تمام ظرفیت‌های استان قزوین برای کنترل، مهار و مبارزه با این کرونای جهش یافته در این شهرستان استفاده شود.

وی ادامه داد: به جهت اتخاذ تدابیر لازم در راستای اقدام به موقع و مدیریت بحران شیوع ویروس انگلیسی در این شهرستان، خواهان نشست مشترک مسئولین ارشد و کادر درمان و پزشکی شهرستان با مسئولین استان هستیم، 

وی افزود: مدیریت بحران استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاران خود در استان البرز مذاکره و مکاتبه داشته و  خواهان رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های تحت امر باشند، مراودات شهروندان این شهرستان با شهرستانهای همجوار البرز، ساوجبلاغ، هشتگرد و نظرآباد بسیار زیاد است و نیازمند مدیریت است.

احمدپور خاطرنشان کرد: نماز جمعه و جماعات در آبیک برگزار نمی‌شود و مساجد،حسینیه ها و آرامستان ها در راستای رعایت پروتکل ها تعطیل شده است و  مراسم تشییع و تدفین با حداقل افراد و رعایت کامل پروتکل ها انجام می شود.

وی گفت: اماکن نظامی و انتظامی نسبت به پایش سربازان اقدام و حتی المقدور مرخصی های ساعتی و درون شهری را در راستای جلوگیری از تردد غیرضروری لغو نمایند، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری مدیران عامل شهرکهای صنعتی نسبت به پایش واحد‌های صنعتی بویژه واحدهایی که کارگرانی از مناطق قرنطینه در آن مشغولند، اقدام نمایند. 

احمدپور افزود: مرخصی و ماموریت غیر ضرور تمامی مدیران لغو و دستگاه های خدمات رسان ضمن آمادگی لازم درخصوص تامین و حراست از خدمات دهی به بیمارستانها و نقاهتگاه اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان این که، ظرف یک سال اقدامات خوبی در حوزه مدیریت و پیش گیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان انجام داده ایم گفت: کانون این بیماری استان البرز بود و این از تبعات همسایگی با استان های بزرگ است.

وی افزود: نگاه جزیره ای به این بحران فاجعه بار خواهد بود، مدیریت این موضوع نیازمند نگاه ملی و همراهی ویژه مدیران ارشد استان است، شرایطی را تجربه می کنیم که قبلاً سابقه نداشته است، قرنطینه قطعا تبعات دارد، لیکن  برنامه ریزی مدون و کارساز از شیوع این بیماری در سطح کشور جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول