اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قطع درختان در دهاقان جنایت و خیانت است

امام جمعه دهاقان گفت: قطع بعضی درختان در دهاقان جنایت و خیانت است، افرادی که درختی را که هیچ مشکلی ندارد و صرفاً به خاطر قیمت آن را قطع می‌کنند، باید محاکمه شوند.

قطع درختان در دهاقان جنایت و خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته اخیر اظهار داشت: ایشان تکلیف مذاکره با آمریکا را مشخص کردند، راه حل نهایی مذاکره با آمریکا برداشتن تمامی تحریم‌هاست؛ این مسأله باید راستی آزمایی شود و سازمان‌های اداری، شخصیت‌ها، صنعت و گمرک از تحریم خارج شود.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که در آستانه انتخابات هستیم، افزود: نیاز به حفظ وحدت در جامعه داریم، اگر در بوق اختلاف و به جان هم افتادن بدمیم، اتفاقات غیرقابل کنترلی که سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی خارجی می‌خواهند، ممکن است اتفاق بیفتد، باید حواسمان را جمع کنیم تا اتفاقاتی در بوق تبلیغات دشمن قرار نگیرد.

وی با اشاره به مسأله قطع بعضی درختان در دهاقان تصریح کرد: قطع بعضی درختان جنایت و خیانت است، افرادی که درختی را که هیچ مشکلی ندارد و صرفاً به خاطر قیمت آن را قطع می‌کنند باید محاکمه شوند.

رضوانی خاطرنشان کرد: این مسأله با مسؤولان از جمله استاندار و معاون استاندار  بیان شده است، درختی که بیش از ۱۰۰ سال عمر دارد، از خانه‌ ۵۰ ساله که میراث فرهنگی از خراب شدن آن جلوگیری می‌کند، کمتر نیست.

امام جمعه دهاقان افزود: در قاره اروپا یک وجب زمین رها نیست و همه جا سبز است که به آن می‌گویند قاره سبز و کسی نمی‌تواند درختی را به راحتی قطع کند، درختی که خشکیده است را هم قطع نمی‌کنند و از آن نمای زیبایی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/63101/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول