اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جودوکار المپیکی خراسان شمالی درگیر خلف وعده‌ها/ خبری از کمک مالی نیست

جودوکار المپیکی تیم ملی نسبت به بی تفاوتی مسئولان نسبت به خود گلایه کرد و گفت: اگر حمایت از یک ورزشکار که سهمیه قطعی المپیک را کسب کرده وظیفه مدیرکل ورزش و جوانان نیست پس فلسفه وجود این تشکیلات در استان‌ها چه امر دیگری است؟

جودوکار المپیکی خراسان شمالی درگیر خلف وعده‌ها/ خبری از کمک مالی نیست

محمد‌محمدی بریمانلو در گفت‌وگو خبرنگار فارس در بجنورد از بدقولی‌های متعدد مدیرکل ورزش‌و‌جوانان خراسان‌شمالی انتقاد و اظهار کرد: بنا بود مبلغی به صورت ماهیانه جهت برقراری تمرین و اردو ارسال شود اما پس از مدتی که این رقم ناچیز ارسال می‌شد، دیگر خبری از آن نیست.

وی افزود: مدیران بهانه‌های مختلفی جهت عدم واریز این مبلغ مطرح  می‌کنند که هیچ‌کدام از آن موارد توجیه مناسبی نیست زیرا برفراشته شدن پرچم کشور با هیچ هزینه‌ای قابل قیاس نمی‌باشد.

عضو تیم ملی جودو در ادامه تصریح کرد: اگر حمایت از یک ورزشکار که سهمیه المپیک را کسب کرده وظیفه مدیرکل ورزش و جوانان نیست پس فلسفه وجود این تشکیلات چیست.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های جاری اعم از تمرینات و خرید وسایل مورد نیاز یک ورزشکار حرفه‌ای که سهمیه المپیک را کسب کرده در مقایسه با سایر ورزشکاران دیگر بسیار بالاتر است و تأمین آن‌ها برای کسی که تمام زندگی خود را وقف ورزش کرده یک امر دشوار است.

بریمانلو در انتها گفت: نسبت به مشکلات کشور و شرایط خاص ورزش آن درک و اشراف کامل دارم اما تأمین حداقل امکانات و جبران هزینه‌های اولیه یک امر طبیعی است.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول