اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قمی: مسابقات لیگ جودو را در بالاترین سطح برگزار می‌کنیم

رئیس سازمان لیگ جودو گفت: با اینکه در عرصه بین‌المللی تعلیق هستیم ولی شرکت 18 تیم در سومین دوره سوپر لیگ جودو، نشان می‌دهد که جودو در داخل کشور زنده است، اتحاد و برنامه‌ریزی دارد و این خودش یک پیام بزرگ است.

قمی: مسابقات لیگ جودو را در بالاترین سطح برگزار می‌کنیم

سعید قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مراسم قرعه کشی و انجام مسابقات سوپر لیگ جودو، اظهار داشت: صبح امروز (پنجشنبه 16 بهمن ماه) مراسم قرعه‌کشی سومین دوره سوپر لیگ جودو باشگاههای کشور، یادواره شهدای سلامت با حضور نمایندگان 18 تیم در سالن همایش‌های ابوالقاسم فارسی آکادمی المپیک، برگزار شد. به خاطر شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجبور هستیم تا طی سه روز و به صورت متمرکز مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

وی در خصوص رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی در لیگ جودو هم گفت: طبق آیین نامه مسابقات باید 20 ورزشکار در سالن حضور داشته باشند. در آخرین جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ، قرار شد 10 نفر (بازیکن، کادر فنی و سرپرست) هر تیم در سالن حاضر شوند. به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنیم تا سلامتی شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها به خطر نیفتد.

قمی با اشاره به اینکه حتی در این شرایط، استقبال خیلی خوبی از سوی باشگاههای جودو کشور برای شرکت در لیگ صورت گرفت، عنوان کرد: از نمایندگان تیم‌های دولتی، خصوصی و هیأت‌های استانی به خاطر حضورشان در سومین دوره سوپر لیگ جودو باشگاههای کشور تشکر می‌کنم. با اینکه در عرصه بین‌المللی تعلیق هستیم ولی شرکت 18 تیم در سومین دوره سوپر لیگ جودو، نشان می‌دهد که جودو در داخل کشور زنده است، اتحاد و برنامه‌ریزی دارد و این خودش یک پیام بزرگ است.

رئیس سازمان لیگ جودو درباره زمان و محل برگزاری رقابتهای سومین دوره سوپر لیگ جودوی باشگاههای کشور، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا مسابقات لیگ را در بالاترین سطح برگزار کنیم و به احتمال زیاد اواسط اسفند ماه این دوره از رقابتها در تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول