اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ضرورت تهیه اطلس آموزشی بر بستر شبکه شاد/ افتتاح یک مدرسه 18 کلاسه در قشم

وزیر آموزش و پرورش خواستار تهیه یک اطلس آموزشی بر بستر شبکه شاد از سوی مدیران مدارس شد.

ضرورت تهیه اطلس آموزشی بر بستر شبکه شاد/ افتتاح یک مدرسه 18 کلاسه در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی زنده از طریق شبکه شاد با مدیران مدارس استان هرمزگان اظهار کرد: شبکه شاد، یک شبکه عمومی است که جامعه هدف آن گسترده و فراگیر است و همراهی خانواده آموزش و پرورش بر بستر این شبکه داخلی برای آموزش به دانش‌آموزان و ارتباط با خانواده‌های آنان سبب شده تا عدالت آموزشی در وضعیت مناسب‌تری در شرایط کرونایی ارائه و توسعه یابد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و کوشش‌های معلمان و مدیران در این شرایط سخت و دشوار، افزود: نظام عظیم و گسترده تعلیم و تربیت وظیفه دارد خدمات آموزشی را در چارچوب عدالت آموزشی به همگان ارائه دهد و بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز در کشور از دوره پیش‌دبستانی تا متوسطه از خدمات آموزشی بهره مند هستند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کرونا راه جدید و بدون تجربه در پیش روی ما قرار داد که بسیار دشوار و سنگین بود اما با همت و هدایت معلمان عزیز در سراسر استان‌ها شاهد تحرک بسیار خوبی در این زمینه بودیم.

حاجی میرزایی بیان داشت: مدیران در این چرخه تحقق عدالت در نظام آموزشی وظیفه بسیار مهمی دارند تا جریان آموزش به درستی انجام شود و البته این مهم با ابتکار معلمان عزیز جلوه‌های بهتری در عرصه عمل می‌یابد و ما را به هدف نهایی‌مان می‌رساند.

وی گفت: نیازمند ابتکار و پیمودن مسیرهای خلاقانه در این فرایند جدید  هستیم و مدیران باید یک اطلس آموزشی و تجربی داشته باشند تا وضعیت یادگیری همه دانش‌ آموزان خود را به دقت رصد کرده و تجارب موفق را با هم به اشتراک بگذارند.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: مدیران باید اطمینان داشته باشند که همه دانش آموزان از یک آموزش با کیفیت برخوردار هستند و این کیفیت در تمامی زمینه‌ها و سطوح آموزشی جریان دارد.

افتتاح مدرسه شبانه روزی ۱۸ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان قشم

 

همچنین پیش از ظهر امروز با حضور رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، همتی استاندار هرمزگان، آشوری و مرادی نمایندگان  مردم در مجلس شورای اسلامی و هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی، مدرسه 18 کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی در جزیره قشم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول