اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعمال محدودیت ترافیکی در گرگان/ ورود خودروهای غیربومی به گلستان ممنوع است

رئیس پلیس راهور گلستان از اعمال محدودیت ترافیکی در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر صبح فردا محدودیت ترافیکی در شهرستان گرگان اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی در گرگان/ ورود خودروهای غیربومی به گلستان ممنوع است

عباس مهاجربسطامی امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: همه‌ساله شاهد برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم اما امسال به دلیل ویروس کرونا این مراسم به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

* مسیر راهپیمایی خودرویی از خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان کریمی است

وی از برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن‌ماه جاری راهپیمایی خودرویی و موتوری را خواهیم داشت که مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری از خیابان جمهوری اسلامی شهرستان گرگان آغاز و مقصد راهپیمایی نیز میدان کریمی درنظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور گلستان ابراز کرد: از صبح فردا مصادف با ۲۲ بهمن‌ماه جاری محدودیت ترافیکی در تمامی این مسیر اجرایی خواهد شد خودروهایی که قصد شرکت در این راهپیمایی را دارند باید از سمت میدان شهید مفتح وارد خیابان جمهوری اسلامی شهرستان گرگان شوند.

مهاجربسطامی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی خودرویی خانوادگی، خودروها با نظم و ترتیب و به صورت چند ردیفی به سمت میدان کریمی تردد خواهند کرد.

* اعمال محدودیت کرونایی خودروهای غیربومی به گلستان/ لغو تمامی مجوزهای تردد خودروی غیربومی به گلستان

وی از اعمال محدودیت کرونایی خودروهای غیربومی به گلستان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سه شهر شمالی کشور از جمله استان گلستان، مازندران، گیلان و هفت شهر کشور محدودیت کرونایی اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور گلستان با تاکید بر اینکه ویروس کونا را باید جدی بگیریم، ابراز کرد: هر خودروی غیربومی که وارد گلستان شود مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی خواهد شد.

مهاجربسطامی از لغو تمامی مجوزهای تردد خودروی غیربومی به استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که افرادی برگه تردد خودرویی برای ورود به استان‌های شمالی که اعمال محدودیت کرونایی شده‌اند داشته باشند تمام این مجوزهای تردد خودرویی لغو است و در صورت تمکین نکردن خودروهای غیربومی به گلستان مشمول جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول