اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ابراز تٱسف امام جمعه دهاقان نسبت به قطع درختان

امام جمعه دهاقان گفت: قطع کردن درخت و فروش چوب آن اقدام مناسبی نیست چرا که باعث نابودی این سرمایه طبیعی است‌، باید بنرهای خرید چوب در سطح شهر جمع آوری شده و نیروی انتظامی هم از خروج چوب جلوگیری با عمل آورد‌.

ابراز تٱسف امام جمعه دهاقان نسبت به قطع درختان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان‌، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهاقان با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران‌‌، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نزد ما امانت است و مسؤولان باید از  آن امانت‌داری کنند‌ چرا که شیعه اثناعشری تاکنون چنین حکومتی به خود ندیده بود.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که پست‌های شغلی امانت است، افزود: افرادی که در بخش‌های مختلف مسؤولیت دارند باید  باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند‌، کسی که توان  خدمت در یک پست را ندارد نباید آن را قبول کند چرا که باعث خار شدن در قیامت می‌شود. 

وی غفلت کردن را موجب چیره شدن دشمنان بر ما دانست و گفت: اگر بخواهیم بر آمریکا و اسرائیل فائق  بیاییم اول باید بر هوای نفس و طمع خود فائق شویم. 

رضوانی با بیان این‌که سنگین‌ترین مسؤولیت بر دوش مقام معظم رهبری است، ایشان را امانت‌داری ارزشمند بر شمرد و گفت: خود رهبری نزد ما امانت است و باید  در کنار ایشان باشیم و حمایتشان کنیم.

 امام جمعه دهاقان با بیان این‌که  رأی اعتماد مردم به  رئیس جمهور و وکلای ملت نیز امانت است، تصریح کرد:این افراد باید نسبت به خواسته  مردم رسیدگی  و حقوق آنان را پیگیری کنند.

وی با ابراز تٱسف نسبت به قطع درختان طی  روزهای اخیر در دهاقان  بیان کرد: قطع کردن درخت و فروش  چوب آن اقدام مناسبی نیست چرا که باعث نابودی این سرمایه طبیعی می‌شود، باید بنرهای خرید چوب در سطح شهر جمع آوری شده و نیروی انتظامی هم از خروج چوب جلوگیری کند، قطع درختان به بهانه کرم خراط نیز درست نیست چرا که باید به پروتکل‌های اعلامی توسط جهادکشاورزی توجه و اگر نیاز بود این اقدام انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۳/ع/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول