اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خدمات نظام در کردستان با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست

امام جمعه دهگلان گفت: نظام مقدس انقلاب اسلامی در کردستان خدمات قابل توجه‌ای داشته که با قبل انقلاب قابل مقایسه نبوده و نخواهد بود.

خدمات نظام در کردستان با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه به خدمات ۴۲ ساله نظام شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی با سرنگونی استبداد ۲۵۰۰ ساله نظام ستم‌شاهی در طول ۴۲ ساله عمر خود خدمات بزرگ و دستاوردهای غیر قابل‌انکاری داشته است.

امام جمعه دهگلان افزود: ارتقای مشارکت سیاسی و آگاهی‌بخشی به عموم ملت، کسب استقلال و آزادی و اتکا به اصل نه شرقی و نه غربی، نفی مظاهر فرهنگی غرب و مقابله با تهاجم فرهنگی، عمومی‌شدن آموزش و ارتقای سطح علمی جامعه، پیشرفت در حوزه پزشکی، نانو تکنولوژی و علوم پایه، تشکیل دو نهاد بسیج و سپاه به عنوان بازوهای مقتدر نظام در دفاع از اسلام و حراست از دستاوردهای انقلاب و ایجاد امنیت پایدار، خودکفایی نظامی و ساخت انواع بالگردها و ساخت سیستم‌های پیشرفته راداری از دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی است.

ماموستا محمدی، ساخت انواع موشک‌اندازها، ناوشکن‌ها و اژدرهای دریایی، تجدید حیات اسلام در جهان، ایجاد جرقه‌های رهایی‌بخش در ملت‌های مظلوم و مقابله با جهانخواران، سلطه‌طلبان و در راس آن آمریکا بعنوان شیطان بزرگ، بصریت‌افزایی مسلمانان جهان، ایجاد گفتمان وحدت و همگرایی و تقریب مذاهب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی در ادامه تصریح کرد: نظام مقدس انقلاب اسلامی در کردستان خدمات قابل توجه‌ای داشته که با قبل انقلاب قابل مقایسه نبوده و نخواهد بود.

به گفته ماموستا محمدی، سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به کردستان باعث برکت، اعتماد بیشتر، محبت در بین اقوام و مذاهب و رفع نگاه‌های امنیتی به منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با سیاه‌نمایی و ایجاد ناامیدی در کردستان خدمات نظام را نفی و در فکر ایجاد نارضایتی و اختلاف در بین مردم کردستان است که هوشیاری، بصریت و آگاهی مردم کردستان خط بطلانی بر شیطنت‌های دشمن و ناامید کردن آنانن خواهد بود.

وی در بخش اول خطبه‌ها به موضوع انفاق و خیرات در راه خداوند متعال اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم کسانی را که قسمتی از اموال و دارایی خود را در راه حق به نیازمندان می‌بخشند را مورد تمجید قرار داده و سود این انفاق و خیرات و نتیجه مثبت آن به خود فرد منفق برمیگردد.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: رسیدگی به محرومان یک وظیفه انسانی است. اسلام مکتب انسان‌دوستی است و فقر و محرومیت را حتی برای غیرمسلمان نمی‌پسندد.

وی اذعان داشت: با انفاق از پیدایش اختلافات طبقاتی و انفجارهای اجتماعی جلوگیری شده و در جامعه ایجاد محبت می‌کند، انفاق سبب محرومیت نمی‌شود بلکه باعث مصونیت و حراست الهی از فرد منفق می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول