اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امنیت کردستان، مرهون جانفشانی نیروهای سپاهی و بسیجی است

امام جمعه اسبق سنندج از روحانیون برجسته اهل سنت کردستان گفت: جانفشانی نیروهای نظامی بویژه سپاهی و بسیجی را زمینه ساز اصلی امنیت پایدار امروز کردستان است.

امنیت کردستان، مرهون  جانفشانی نیروهای سپاهی و بسیجی است

به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی و از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس صبح امروز در دیدار با  رئیس حوزه هنری استان کردستان و فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته این دو نهاد انقلابی بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این 4 دهه تأکید کرد.

وی با اشاره به ارادت و دوستی خود با معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب گفت: عشق و علاقه بنده به این بزرگواران و انقلاب اسلامی همچون پروانه‌ای به دور شمع است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید واقعیت‌ها و خدمات نظام را در کردستان به درستی درک کنند گفت: آنچه که در این 42 سال در کردستان از باب رونق و توسعه  اتفاق افتاده است قابل مقایسه با طول تاریخ کردستان نیست.

ماموستا حسامی با ذکر خاطراتی ادامه داد: یکی از افراد بسیار تلاشگر و بی‌ادعا در کردستان حجت‌الاسلام نورالدین حیدری بود که بدون کوچکترین توقع چه از لحاظ مالی و چه از منظر کسب قدرت سال‌ها در کردستان خدمت کرد.

این پدر شهید و جانباز انقلابی با ذکر خاطراتی از دهه شصت گفت: حاج آقا حیدری یکی از افراد مردمی و از منادیان وحدت بودند.

وی با اظهار خوشحالی در خصوص چاپ کتاب خاطرات این مجاهد فی‌سبیل ا... توسط حوزه هنری ادامه داد: عنوان "فرزند کردستان" به حقیقت بهترین عنوان برای خاطرات این روحانی مبارز و انقلابی است.  

ماموستا حسامی با قدردانی از پیشنهاد رئیس حوزه هنری استان کردستان در ثبت و ضبط خاطرات زندگی وی، گفت: امیدوارم بتوانم برای آیندگان واقعیت‌ها و ناگفته‌های بیشماری را که دارم در اختیار مردم ایران بگذارم.

وی در ادامه به ذکر چند خاطره پرداختند و سپس با اهدای لوحی تقدیر توسط رئیس حوزه هنری کردستان و فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج از سال‌ها تلاش و کوشش این عالیم فرزانه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول