اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فجر ۴۲|بهره‌برداری از چندین پروژه در ساوه

در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، تعدادی از پروژه‌های شهری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فجر ۴۲|بهره‌برداری از چندین پروژه در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مجموع پروژه‌های افتتاح شده در سطح شهرستان ۱۳۲ پروژه با هزینه ۶۱۰ میلیارد تومان بود که به گفته استاندار مرکزی برای ۲۱۵۰ نفر شغل ثابت و برای ده‌ها نفر نیز شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

از جمله مهم‌ترین پروژه‌های امروز طرح‌های شهری ساوه بود که به همت شهرداری و شورای شهر آماده‌سازی شده بود.

آئین رونمایی از طرح بازآفرینی، ساماندهی و زیباسازی در ۱۲ خیابان شهر شامل خیابان‌های فردوسی، جمهوری اسلامی، دری، طالقانی، امام (ره)، قائم، فردوس، بسیج ۲، شهید رجایی، شریعتی، استاد مطهری و کمربندی شمال از مهم‌ترین آنها بود که به طور نمادین رونمایی از این طرح در خیابان جمهوری صورت پذیرفت.

 

یکی از طرح‌های خوبی که امروز در ساوه به بهره‌برداری رسید بازسازی و احیای سردخانه ۵ هزار تنی بود که به طور کامل افتتاح و حدود ۷ میلیارد تومان برای این سردخانه هزینه شد که می‌تواند محصولات تولیدی در شهر صنعتی کاوه و همه صنایع ساوه از جمله محصولات کشاورزی ساوه را زیر پوشش قرار دهد.

دیگر پروژه‌ای که ساوه طی سال‌های آینده از آن بهره‌مند می‌شود پروژه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی آب‌رسانی به ساوه از محل سد کوچری به طول ۱۳۰ کیلومتر است که ۳۴ کیلومتر آن تا حدود ۷ ماه آینده انجام خواهد شد و مابقی آن با تلاش‌های انجام شده در یک سال گذشته و پیگیری‌های صورت گرفته با اعمال ماده ۵۶ در مرحله فراخوان بوده و امیداست تا ابتدای سال آتی پیمانکار انتخاب و شاهد آب‌رسانی از سد کوچری به ساوه تا ۲ سال آینده باشیم.

افتتاح دو مخزن ۵ هزار مترمکعبی برای تأمین آب شرب شهر ساوه نیز که با هزینه ۶ میلیارد تومانی افتتاح شد اقدام خوبی در جهت تأمین آب و تسهیل‌گری آب در شهر ساوه خواهد بود.

 

یکی از اقدامات بهداشتی که امروز در ساوه انجام شد افتتاح دستگاه سی‌تی‌اسکن اهدایی سازمان بهداشت جهانی بود که در حال حاضر حدود ۷ میلیارد تومان ارزش دارد که با راه‌اندازی آن مشکلات ناشی از ریه و بیماران ریوی از جمله کرونایی ها مورد آزمایش و تست قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از شرکت تولید انواع محصولات پی‌وی‌سی که سابقه بیست و چند ساله در تولید چرم مصنوعی دارد آخرین برنامه استاندار در ساوه بود که با راه‌اندازی این خط جدید فعالیت این شرکت توسعه داده شد و باعث ایجاد مشاغل بیشتری شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول