اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخورد قاطع دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با هنجارشکنان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله پنجم طرح امنیت اجتماعی با حضور مقتدرانه پلیس و با همراهی ارزشمند پرسنل تعزیرات حکومتی و بازرسان شبکه بهداشت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی از اجرای طرح امنیت اجتماعی در مرحله پنجم خبر داد و با اشاره به تاثیرگذاری مطلوب چهار مرحله گذشته گفت: در چهار مرحله سابق این طرح با اخلالگران نظم اجتماعی و برهم زنندگان آرامش عمومی و بهداشت جسمی و روانی جامعه، برخورد قاطع و قانونی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود : اعلام حمایت و رضایت گسترده عموم مردم و قدردانی این مردم فهیم و ارزشمند از اجرای این طرح و درخواست مکرر به استمرار طرح، موجب افزایش انگیزه مجموعه قضایی در ادامه این طرح شده است.

وی با اعلام اینکه، پس از آسیب‌شناسی علمی و قضایی، دادسرای مرکز استان، برنامه جامع و مدون طرح امنیت اجتماعی را تهیه و تنظیم شد طرح امنیت اجتماعی در مرحله اجرا با حضور ویژه معاون دادستان مرکز استان جناب مسعودی کوشک در مرحله عملی و نظارت خاص بر اقدامات ضابطین، دستیابی به اهداف کامل طرح را تسریع نمود.

وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد با هنجارشکنان و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون چهار مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان اجرا شده و بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

دادستان مرکز استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دغدغه فرماندهی محترم انتظامی در استان برای تدوین و اجرای طرح جامع مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی، گام های موثر عملی برداشته شده و به امید خداوند متعال و با حضور موثر نیروی انتظامی و نظارت قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، تمامی محورهای هدف‌گذاری شده این طرح ها گام به گام اجرایی، و تا ساماندهی مطلوب، این وضعیت ادامه خواهد یافت.

همچنین معاون دادستان مرکز استان  به عنوان ناظر بر اجرای طرح  از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: مرحله ی پنجم طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با حاملین سلاح های سرد و گرم غیرمجاز، توزیع کنندکان موادمخدر و قرص های روانگردان،خودروهای پلاک مخدوش مخل نظم عمومی و کافه ها و کافی شاپ ها و قهوه خانه های بدون مجوز که اقدام به توزیع قلیان و فروش مشروبات الکلی می‌کنند، اجرا می‌شود.

اسماعیل مسعودی کوشک بیان داشت: در چهار مرحله قبل بیش از ۱۵۰نفر دستگیرشدند که از متهمان مزبور بیش از ۱۰قبضه سلاح جنگی، بیش از ۵۰قبضه سلاح شکاری و بیش از ۱۰۰قبضه سلاح سرد، بیش از ۵۰۰۰(پنج هزار لیتر) مشروبات الکلی کشف و نیز بیش از ۹۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول