اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تحریم‌ها هیچ محدویتی برای رشد تولید در کشور ایجاد نخواهد کرد

معاون وزیر صمت گفت: تحریم‌ها اگرچه کار را برایمان شاید سخت‌تر کند ولی نمی‌تواند محدودیتی برای رشد تولید در کشورمان ایجاد کند.

تحریم‌ها هیچ محدویتی برای رشد تولید در کشور ایجاد نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین عصر امروز معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و هیئت همراه از واحدهای صنعتی لوله گستر و مجتمع صنعتی اسفراین بازدید کرد و از نزدیک فعالیت‌های این واحدهای تولیدی و راهکارهای کمک و ارتقای این مراکز صنعتی را موردبررسی قرارداد.

محسن صالحی نیا در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحدهای صنعتی اسفراین یکی از صنایع استراتژیک کشور است که شرایط بسیار خوبی در این مراکز برای تولید فراهم گردیده است که امروز هم تولیدات شرکت لوله گستر و هم مجتمع صنعتی بی‌نظیر است و می‌توانند بخش عمده‌ای از نیازهای کشور را تأمین کنند . 

وی گفت: شرکت لوله گستر اسفراین یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) که  به‌عنوان تنها تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز باهدف رفع نیاز کشور، رشد و توسعه منطقه و هم‌افزایی با شرکت مجتمع صنعتی اسفراین به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده مواد اولیه موردنیاز احداث گردید . 

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ادامه با اشاره به تحریم برخی صنایع کشور من‌جمله مجتمع صنعتی اسفراین توسط آمریکا گفت: مجتمع صنعتی اسفراین شرایط مناسبی ازلحاظ تولید، ایجاد ارزش‌افزوده و راهبردی کار دارد اما لازمه استمرار تولید برای هر فعالیت تولیدی به‌روزرسانی و افزایش ظرفیت و فراهم کردن شرایط برای حضور در عرصه‌های رقابتی است.

وی اظهار داشت : تحریم‌ها اگرچه کار را برایمان سخت‌تر می‌کند ولی نمی‌تواند محدودیتی برای رشد تولید در کشورمان ایجاد کند.

صالحی نیا از راه‌اندازی پروژه سی‌سی‌ام مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: سی‌سی‌ام پروژه‌ای فوق‌العاده و منحصربه‌فرد در ایران است که در زنجیره تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 

در پایان سفر معاون وزیر صمت به شهرستان اسفراین محمود مجیدی نسب به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت لوله گستر و اصغر محمد پور به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شدند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول