اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جشنواره هنرهای تجسمی نماز به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی نماز به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی نماز تا پنجم بهمن ماه تمدید شده است.

جشنواره هنرهای تجسمی نماز به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود

امیر بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی نماز در این شهرستان اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی نماز تا پنجم بهمن ماه تمدید شده است.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در بهمن ماه خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و بکارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز، برگزار میشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان اینکه جشنواره امسال در دو بخش تجسمی و خوشنویسی برگزار می‌شود گفت: فراخوان جشنواره در بخش تجسمی با موضوع نقاشی، تصویرسازی، پوستر و در بخش خوشنویسی با موضوع نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شده است.

وی با تاکید بر اینکه گروه سنی شرکت‌کنندگان شامل هنرمندان زیر ۴۵ سال است،  خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر در دو بخش مشخص شده جشنواره شرکت کنند.

بحیرایی اکید کرد: بر اساس فراخوان صورت گرفته ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده بود که بنا به درخواست  انجمن هنرهای تجسمی استان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  تا ۵ بهمن ماه تمدید و مراسم اختتامیه جشنواره هم ۱۲ بهمن ماه در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی افزود : این جشنواره  به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.hamedan.farhang.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی @hamedan.farhang  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول