اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جشنواره نماز و نیایش در قم برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: آثار جشنواره نماز و نیایش از 9 تا 12 اردیبهشت در شهر قم به نمایش درمی‌آید.

جشنواره نماز و نیایش در قم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به ویژگی‌های هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس نماز و نیایش اظهار کرد: آثار این جشنواره از 9 تا 12 اردیبهشت در شهر قم به نمایش درمی‌آید و در روز 12 اردیبهشت هم مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره نماز و نیایش در شهر قم به دلیل ظرفیت‌های این شهر است و این جشنواره استفاده بهینه از ابزار هنر برای ترویج ارزش‌های دینی است، تاثیرگذاری یک فیلم حتی کوتاه در خصوص نماز زیاد است و این به دلیل جایگاه هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: آثار خوبی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش رسیده است، به دنبال رسیدن آثار این جشنواره به دست مخاطبان آن هستیم و در این خصوص نیز برنامه ریزی داشته ایم.

حسینی کاشانی با اشاره به بخش ویژه جشنواره نماز و نیایش اظهار کرد: یکی از بخش‌های این جشنواره بخش فیلم یک دقیقه ای موبایلی ویژه شهروندان قمی است که استقبال گسترده ای از این بخش را شاهد بودیم، این فیلم‌ها قابلیت انعکاس گسترده را در فضای مجازی دارند.

وی ادامه داد: شاعران از جشنواره شعر آئینی در شهر قم استقبال زیادی داشتند، شهر قم در این زمینه محوریت دارد، همچنین برای حضور گسترده اصحاب رسانه و هنر شهر قم در نمایشگاه کتاب برنامه ریزی کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: اصحاب هنر استان در روزهای ابتدایی سال محموله کمک را به مناطق سیل زده فرستادند، از اصحاب رسانه قم در انعکاس اخبار و تصاویر این مناطق تلاش کردند، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/78004/آ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول