اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جان تازه در هیئت فوتبال کلاله/ تلفیق جوانی و تجربه تدبیر مدیران فوتبالی‌

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با اشاره به معرفی اعضای جدید هیئت فوتبال این شهرستان، گفت: تلاش کردیم با تلفیق جوانی و تجربه تدبیر جدیدی را برای موفقیت فوتبال شهرستان رقم بزنیم.

جان تازه در هیئت فوتبال کلاله/ تلفیق جوانی و تجربه تدبیر مدیران فوتبالی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نازمحمد واحدی ظهر امروز در نشست معرفی اعضای جدید هیئت فوتبال شهرستان کلاله با اشاره به اینکه فوتبال خواسته یا ناخواسته به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی در کشور ما مطرح است، اظهار کرد: اهمیت دادن فوتبال و توجه جدی به این ورزش از چند منظر قابل بررسی و توضیح است که نشاط اجتماعی یکی از هزاران دلیل آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرستان کلاله از دیرباز ظرفیت‌های بسیاری در رشته فوتبال داشته است، افزود: باید با توجه به ظرفیت‌های بومی شهرستان این رشته ورزشی را با کمک یکدیگر احیا کرده و در مسیر توسعه و رونق آن قدم برداریم.

* برای رسیدن به اهداف خود در رشته فوتبال ناچار به تزریق نیروی تازه نفس در این عرصه بودیم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف خود در رشته فوتبال ناچار به تزریق نیروی تازه نفس در این عرصه بودیم، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا با ایجاد تلفیقی از تجربه و جوانی جمعی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال شهرستان را در کنار جوانان آینده دار منصوب کنیم تا آینده‌ای روشن را برای این تیم رقم بزنیم.

واحدی با اشاره به اینکه از این پس «یوسف قاسمی» به عنوان رئیس هیئت فوتبال توفیق خدمت به جامعه فوتبالی شهرستان را دارد، ادامه داد: از همه شما می‌خواهم با عزم و اراده‌ای جدی در کنار ایشان برای رشد و اعتلای فوتبال شهرستان کلاله تلاش کنید.

وی در پایان با تاکید بر حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان از ایده‌ها و ابتکارات هیئت‌های ورزشی، اذعان کرد: تردیدی نداشته باشید که بنده و همکارانم از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش فوتبال در شهرستان فروگذار نخواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با قرائت احکام اعضا آقایان «محسن داورزنی»، «محمد آسیابی»، «ابراهیم آبیل» و «ابراهیم بازقندی» را به عنوان نایب رئیس آقایان، دبیر و اعضای هیئت رئیسه معرفی کرده و ضمن معرفی آقایان «عبدالرحمان خوجه‌‌محمد»، «علی قره‌باش»، «محمد بیصوت»، «بایرام مرادی» و «محمد سلمانی» به عنوان کمیته انظباطی، کمیته جوانان، واحد روستایی، کمیته آموزش، کمیته پیشکسوتان و خانم «مهین جعفری» در جایگاه نائب رئیس بانوان منصوب شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول