اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت ۱۹۰ مدرسه «صدرا» در سطح کشور

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با بیان اینکه مدارس صدرا در ردیف بزرگترین مدارس دولتی کشور به شمار می‌روند، گفت: در حال حاضر ۱۹۰ مدرسه صدرا با ۱۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در کشور فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۱۹۰  مدرسه «صدرا» در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حامد تقدیری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: ۸۰ درصد مدارس معارف کشور در سازمان صدرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه مدارس صدرا در ردیف بزرگترین مدارس دولتی کشور به شمار می‌روند، بیان داشت: چهار هزار معلم زن و مرد مشغول تدریس در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا هستند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی «صدرا» مطرح کرد: در حال حاضر ۱۹۰ مدرسه صدرا با ۱۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم در کشور فعالیت می‌کنند.

تقدیری با اشاره به فضاهای آموزشی در اختیار این سازمان، تبیین کرد: ۵۰ درصد این فضاها ساختمان‌های اهدایی مقام معظم رهبری بوده و ۵۰ درصد نیز فضاهای آموزش و پرورش است که به‌صورت امانی در اختیار سازمان صدرا قرار گرفته است.

وی با قدردانی از مجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی برای توسعه کمی و کیفی مدارس صدرا در استان، خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت آموزش و پرورش استان به مدارس علوم و معارف اسلامی نگاهی معرفتی و شناختی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول